dodano: 2015-06-03 11:43 | aktualizacja:
2015-06-04 15:43
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Image Nation Abu Dhabi
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramówce kanału
Quest Arabiya znajdą się programy skierowane do mężczyzn. Będzie to połączenie lokalnie wyprodukowanych materiałów ze zlokalizowanymi treściami Discovery. Grupę docelową nowego kanału stanowić będą Arabowie w wieku od 16 do 44 lat. Kluczowymi tematami programów będą: przygody i surwiwal, motoryzacja, inżynieria, przyroda, historia oraz ludzie i miejsca. Szefem nowego kanału zostanie Carl von Doussa, dyrektor Image Nation Abu Dhabi. Discovery ma możliwość nabycia treści Image Nation dla transmisji w swoich kanałach na całym świecie.
Działając z biura w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Discovery oferuje całe portfolio kanałów telewizyjnych, w tym sieć FTA
Fatafeat, a także płatne kanały Discovery Channel HD, TLC HD, Animal Planet HD, Discovery Science HD, ID: Investigation Discovery i Discovery World, dystrybuowane w OSN. Fatafeat, numer jeden kanałów kulinarnych na Bliskim Wschodzie, jest obecny w 55 mln gospodarstw domowych w tym regionie, a w Arabii Saudyjskiej jest czwartym najchętniej oglądanym kanałem wśród kobiet w wieku 20-44 lat oraz trzecim wśród wszystkich kobiet w godzinach 12-18.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.