Jak zapewnia nadawca, lipiec to dobry moment na podsumowanie wyników drugiego kwartału 2015 roku. W tym okresie kanały TVN24 i TVN24 Biznes i Świat osiągnęły łączny zasięg 5,3 mln widzów. Wśród kanałów o profilu informacyjnym oraz informacyjno-biznesowym, obydwa utrzymują pozycje liderów.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Udział TVN24 w grupie komercyjnej z miast 50k+ wyniósł 4,12 proc., drugie miejsce zajęło TVP Info z udziałem 1,41 proc. a trzeci był kanał Polsat News - 0,78 proc. SHR. - TVN24 przyciąga zaangażowanych widzów oraz doskonale odpowiada na ich potrzeby, na co dowodem są wysokie wyniki programów, takich jak „Jeden na jeden” Bogdana Rymanowskiego - zapewnia nadawca. Jest to dziesięciominutowy wywiad z gościem - emitowany rano, od poniedziałku do piątku. Program opiera się na rozmowach z politykami i bohaterami najważniejszych wydarzeń. Program znalazł się na pierwszym miejscu z wynikiem 10 proc. w grupie komercyjnej, prawie 18 proc. w grupie komercyjnej z miast i 38 proc. w grupie top management 25-59 NR. Podobnie wysokie wyniki osiągnęły „Przegląd prasy” i „Kiosk z gazetami” (15 proc. i 12 proc. SHR A16-49 c50+). Wysoką popularność zdobyły także filmy dokumentalne.
TVN24 Biznes i Świat wśród kanałów o profilu informacyjno-biznesowym również pozostaje liderem - z udziałem 0,91 proc. w grupie docelowej top management 25-59 NR, przed stacją Polsat News 2, której udział w wyniósł 0,35 proc. Rekordowe wyniki notują popularne wśród widzów filmy dokumentalne, poruszające aktualne i ważne tematy polityczno-społeczne. Ich wyniki sięgają nawet 6,44 proc. SHR w wymienionej grupie docelowej (dane: Nielsen Audience Measurement/NAM, 1 kwietnia 2015 roku - 30 czerwca 2015 roku, A16-49, A16-49 c50k+, Top MNGM 25-59 NR, za Scripps Networks Interactive).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.