reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rusza 12. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego

dodano: 2015-11-20 12:11 | aktualizacja: 2015-11-20 12:17
autor: SatExpert | źródło: Polsat

Fundacja Polsat Mikołajkowy Blok Reklamowy to wyjątkowa okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Jak co roku, ten specjalnie przygotowany blok reklamowy, wyemitowany zostanie 6 grudnia o godz. 18:45, tuż przed „Wydarzeniami”. Już po raz kolejny akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej IPLA - blok reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony, a także na wybranych telewizorach Smart TV.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

To już 12. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego organizowanego przy udziale Polsat Media. Jestem dumna, że widzowie Telewizji Polsat tak licznie i chętnie się do niej przyłączają i mam nadzieję, że i w tym roku nas nie zawiodą. Idea jest prosta: im więcej nas będzie przed telewizorami, tym większa liczba naszych małych podopiecznych otrzyma wsparcie - nowoczesne leki, sprzęt medyczny oraz zabiegi rehabilitacyjne. W tym wyjątkowym dniu, każdy z nas może zrobić dużo dobrego dla wielu potrzebujących, naprawdę niewielkim wysiłkiem. 6 grudnia wszyscy bądźmy Świętymi Mikołajami!

- zachęca Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.


Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, zostaną przekazane, jak każdego roku, w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. Dotychczasowe jedenaście edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wysokości prawie 13,5 mln zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 26 657 dzieci. Po raz kolejny Mikołaja wspomogą również dziennikarze redakcji „Wydarzeń”, Polsat News i Polsat Sport w tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta, Mateusz Borek i Jarosław Gugała.

Razem będą namawiać do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego - co zwiększy wysokość kwoty, którą reklamodawcy przekażą dla podopiecznych Fundacji Polsat.

Praca nad Mikołajkowym Blokiem Reklamowym to bardzo przyjemny czas, jeden z najcieplejszych momentów w całym roku. Świadomość jak dużej liczbie potrzebujących dzieci pomagamy co roku - jest bardzo mobilizująca, dlatego podchodzę do tego zadania z wielkim zaangażowaniem, choć również i uśmiechem - bo przecież nie sposób nie uśmiechnąć się widząc Świętego Mikołaja

- powiedział o swoim udziale w kampanii Jarosław Gugała.


Kampania będzie emitowana na antenie Telewizji Polsat oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat. Kampanię zrealizowała Telewizja Polsat, spoty wyreżyserował Mariusz Palej a producentem był Krzysztof Hansz.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...