Mistrz olimpijski z Vancouver i wielokrotny mistrz świata w narciarstwie alpejskim Bode Miller wziął udział w innowacyjnym projekcie Eurosportu. Kibice mogą zobaczyć wyprodukowane w technologii 360 stopni wideo z przejazdu Amerykanina na słynnej trasie „Birds of Prey” w Beaver Creek. – Nie spotkałem jeszcze lepszego sposobu, aby doświadczyć narciarstwa alpejskiego – podkreśla Bode Miller.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zobacz przejazd w technologii 360 stopni na Facebooku tutaj (niezbędna jest przeglądarka Chrome).
Pobierz aplikację Discovery VR tutaj, aby doświadczyć przejazdu Millera w wirtualnej rzeczywistości.
Discovery niezmiennie od 30 lat porusza swoich widzów oraz inwestuje w ofertę programową i rozwiązania technologiczne, aby stać się liderem innowacji wśród nadawców, kładąc jednocześnie nacisk na pogłębianie relacji z widzami oraz dotarcie do odbiorcy za pośrednictwem jak największej liczby platform. Wprowadzenie cyfrowych rozwiązań takich jak jakość HD i technologia 3D oraz niestandardowych treści przygotowanych specjalnie na potrzeby wirtualnej rzeczywistości sprawiły, że Discovery zajmuje czołowe miejsce w obszarze innowacji. Przykłady inspirujących materiałów, w tym także przejazd Millera, znaleźć można na stronie: www.discoveryVR.com.
Eurosport po raz kolejny udowadnia swoje zaangażowanie w przenoszenie najnowszych technologii do produkcji sportowych, kontynuując tym samym strategię 4P, która zakłada inwestycję w ofertę programową, promocję, produkcję i platformy. Dzięki zaangażowaniu jednego z najlepszych alpejczyków w historii, Bode Millera, Eurosport spełnia swoją obietnicę i pozwala kibicom poznać nowy wymiar sportowych emocji. Każdy kibic może wirtualnie przekonać się, co oznacza zjazd na nartach na słynnej trasie „Birds of Prey” w Beaver Creek.
Znany z niekonwencjonalnych pomysłów i brawurowej jazdy Bode Miller został wyposażony w cztery kamery z obiektywami 220 stopni typu „rybie oko”. Przejazd Amerykanina po przygotowanej do zawodów trasie wyprodukowała ekipa Eurosportu wraz z D Agency – agencją kreatywną, która współpracuje z Discovery. Projekt został zrealizowany we współpracy z Amerykańskim Związkiem Narciarsko-Snowboardowym, Międzynarodową Federacją Narciarską (FIS) i Vail Valley Foundation. Próby do produkcji odbywały się w słynnym narciarskich kurorcie w Soelden podczas inauguracji alpejskiego Pucharu Świata.
– Nie spotkałem jeszcze lepszego sposobu, aby doświadczyć narciarstwa alpejskiego – skomentował Bode Miller po obejrzeniu materiału wideo.
– Celem Eurosportu jest rozbudzanie pasji wśród kibiców sportu. Ten innowacyjny projekt pozwoli wszystkim fanom zbliżyć się do serca akcji na niespotykaną dotąd skalę, na jednej z najsłynniejszych na świecie tras narciarskich. Tworząc pierwszą produkcję w technologii 360 stopni z pomocą naszych partnerów i przede wszystkim Bode Millera, naszym celem było podzielenie się z kibicami wyjątkową historią i zabranie ich w emocjonującą podróż – mówi Arnaud Simon, Eurosport’s Senior Vice President Content and Production.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.