Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rozpoczynający się już piąty rok wyścig The Saudi Cup jest jednym z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń w wyścigach konnych. Znajduje to odzwierciedlenie w rosnącej liście głównych nadawców linearnych i OTT, którzy będą mieli dostęp do szeregu pakietów medialnych.
W Polsce prawa telewizyjne ma Polsat.
Wyprodukowany przez IMG World Feed zostanie zaprezentowany przez Nicka Lucka i Michelle Yu i będzie dokumentował pełną kartę z 24 lutego, zawierającą 6 wyścigów grupowych i łączną pulę nagród wynoszącą
33,5 mln dol. Wydarzenie zakończy się 60-minutowym programem
„Złota godzina”, który skupia się na kulturalnych i sportowych elementach Pucharu Arabii Saudyjskiej.
Puchar Arabii Saudyjskiej 2024 zgromadził znakomity skład – 14 międzynarodowych zawodników reprezentujących Amerykę, Japonię, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Królestwo Arabii Saudyjskiej.
Bohater zeszłorocznego Pucharu Hodowców, White Abarrio, prowadzi przed pięcioma pretendentami z USA. Rich Dutrow, narysowany na szynie konkursu G1 za 20 milionów dolarów, jest przekonany, że faworyt 3/1 jest gotowy na dobrą zabawę.
Puchar Arabii Saudyjskiej 2024 pojawi się u ponad 30 międzynarodowych nadawców, których główne umowy są następujące:
- Fox Sports podtrzymuje swoje zaangażowanie w międzynarodowe wyścigi, prezentując Złotą Godzinę z pełną kartą dostępną także dla amerykańskich fanów w Fanduel TV.
- Saudi Sports Channels (SSC) powracają jako nadawca gospodarz i będą transmitować piątkowe i sobotnie wydarzenia w całym Królestwie Arabii Saudyjskiej.
- Racing TV i Virgin Media przodują wśród 11 europejskich nadawców, przy czym pierwszy z nich emituje programy w piątkowe i sobotnie dni wyścigów, wsparty szeroko zakrojoną kampanią marketingową.
- Puchar Arabii Saudyjskiej będzie dostępny w całej Ameryce Łacińskiej dzięki uprzejmości ESPN, a transmisja będzie transmitowana na kanałach linearnych w 50 terytoriach, a także będzie dostępna w całym regionie na platformie cyfrowej Star+.
- Sony Pictures Networks zachowała umowę na transmisję w Indiach, która zapewnia zasięg Pucharu Arabii Saudyjskiej przed 700 milionami widzów w całych Indiach i na szerszym subkontynencie.
- SuperSport będzie transmitować całą sobotnią kartę wyścigu, a także piątkowe zawody International Jockey's Challenge, w ramach których wspierana będzie południowoafrykańska dżokejka Rachel Venniker.
- Dubai Racing Channel będzie transmitował oba dni Pucharu Arabii Saudyjskiej, a programy będą dostępne w dwóch językach: angielskim i arabskim.
- TransVision po raz pierwszy zaprezentuje tę imprezę w Indonezji, angażując się w pakiet Crown Jewels Racing, aby przybliżyć wydarzenie nowej publiczności.
Pełna lista nadawców Pucharu Arabii :
Ameryka Północna i Południowa + Karaiby: Fox Sports (Stany Zjednoczone), FanDuel TV (Stany Zjednoczone), SportsMax (Karaiby), ESPN (Karaiby i Ameryka Łacińska) oraz Star+ (Ameryka Łacińska)
Europa: Racing TV (Wielka Brytania), Virgin Media (Irlandia), RAI (Włochy),
Polsat (Polska), Equidia (Francja), Viaplay (Holandia i Skandynawia), Silknet (Gruzja), TV3 (Dania), CYTA (Cypr) i WeDoTV (Niemcy, Austria, Szwajcaria), VSports+ (Norwegia)
Azja i Oceania: Green Channel (Japonia), Wasu.TV (Chiny), Sony Pictures Networks (Indie), NTV (Mongolia), TransVision (Indonezja), Sky Channel (Australia) i Entain (Australia i Nowa Zelandia)
Afryka i MENA: DMI (Dubaj), Saudi Sports Channel (KSA) i SuperSport (RPA)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.