reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Scripps Networks Interactive ze wzrostem przychodów

dodano: 2016-02-23 16:27 | aktualizacja: 2016-02-23 16:32
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Scripps Networks Interactive

Scripps Networks Interactive Scripps Networks Interactive, spółka notowana na giełdzie w Nowym Jorku, zaraportowała 13-proc. wzrost przychodów i 11-proc. wzrost zysków w całym 2015 roku. Jak czytamy w komunikacie, dwucyfrowy wzrost przychodów oraz wypracowanego zysku rocznego jest rezultatem wzmocnienia pozycji spółki na rynku reklamy oraz rozwoju międzynarodowych projektów biznesowych.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dane finansowe za 2015 rok:
  • wzrost przychodów o 13,2 proc. do 3 mld USD,
  • wzrost zysku o 11 proc. do 1,2 mld USD,
  • wzrost skorygowanego zysku o 12,9 proc. do 1,3 mld USD,
  • wzrost zysku netto przypisanego SNI o 21,5 proc. do 4,66 USD na akcję,
  • wzrost skorygowanego zysku netto przypisanego SNI o 24,7 proc. do 4,94 USD na akcję.

Scripps Networks Interactive zaprezentowała wzrost rocznych przychodów o ponad 13 proc. oraz 11-proc. wzrost zysku w tym samym okresie. Dobry wynik wsparty był wzrostem cen emisji reklam, powodowany wysokim popytem ze strony reklamodawców na obecność w amerykańskich kanałach Scripps Networks Interactive, a także wzrostem międzynarodowej części biznesu, m.in. dzięki przejęciu wiodącej polskiej spółki medialnej TVN.

Portfolio programów należących do firmy, które obejmuje HGTV oraz Food Network, także w 2016 roku generuje nieprzerwany wzrost oglądalności. Wszystkie spośród sześciu amerykańskich kanałów Scripps Networks Interactive w styczniu 2016 roku zwiększyły swój zasięg, w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego.

– Nasze wyniki są potwierdzeniem dobrej i konsekwentnie realizowanej strategii Scripps Networks Interactive. Rośnie popyt na nasze flagowe programy lifestylowe wśród widzów i reklamodawców. Jednocześnie nasza ekspansja międzynarodowa nadal przyczynia się do poprawy kondycji firmy – powiedział Kenneth W. Lowe, prezes i dyrektor generalny Scripps. – Nadal chcemy budować pozycję i sukces firmy w oparciu o nasze silne marki kanałów lifestylowych, każdego dnia zwiększając ich zasięg wśród odbiorców na całym świecie. Jesteśmy dobrze przygotowani do maksymalizacji korzyści jakie możemy osiągnąć dzięki dotarciu do widzów wszystkich naszych platform.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...