dodano: 2016-02-23 16:27 | aktualizacja:
2016-02-23 16:32
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Scripps Networks Interactive
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dane finansowe za 2015 rok:
- wzrost przychodów o 13,2 proc. do 3 mld USD,
- wzrost zysku o 11 proc. do 1,2 mld USD,
- wzrost skorygowanego zysku o 12,9 proc. do 1,3 mld USD,
- wzrost zysku netto przypisanego SNI o 21,5 proc. do 4,66 USD na akcję,
- wzrost skorygowanego zysku netto przypisanego SNI o 24,7 proc. do 4,94 USD na akcję.
Scripps Networks Interactive zaprezentowała wzrost rocznych przychodów o ponad 13 proc. oraz 11-proc. wzrost zysku w tym samym okresie. Dobry wynik wsparty był wzrostem cen emisji reklam, powodowany wysokim popytem ze strony reklamodawców na obecność w amerykańskich kanałach Scripps Networks Interactive, a także wzrostem międzynarodowej części biznesu, m.in. dzięki przejęciu wiodącej polskiej spółki medialnej
TVN.
Portfolio programów należących do firmy, które obejmuje
HGTV oraz
Food Network, także w 2016 roku generuje nieprzerwany wzrost oglądalności. Wszystkie spośród sześciu amerykańskich kanałów Scripps Networks Interactive w styczniu 2016 roku zwiększyły swój zasięg, w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego.
– Nasze wyniki są potwierdzeniem dobrej i konsekwentnie realizowanej strategii Scripps Networks Interactive. Rośnie popyt na nasze flagowe programy lifestylowe wśród widzów i reklamodawców. Jednocześnie nasza ekspansja międzynarodowa nadal przyczynia się do poprawy kondycji firmy – powiedział Kenneth W. Lowe, prezes i dyrektor generalny Scripps. – Nadal chcemy budować pozycję i sukces firmy w oparciu o nasze silne marki kanałów lifestylowych, każdego dnia zwiększając ich zasięg wśród odbiorców na całym świecie. Jesteśmy dobrze przygotowani do maksymalizacji korzyści jakie możemy osiągnąć dzięki dotarciu do widzów wszystkich naszych platform.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.