dodano: 2016-06-10 10:37 | aktualizacja:
2016-06-10 21:34
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Puls Biznesu
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
UPC Polska jest największą siecią kablową w Polsce, a
Multimedia są numerem trzy wśród kablówek, zaraz za Vectrą. Po połączeniu tych dwóch operatorów powstałby gracz z
ponad 2,2 mln abonentów, czyli miałby ich więcej niż platforma satelitarna
nc+, której baza klientów na koniec marca br. wyniosła
2,116 mln abonentów. Z tym, że na bazę klientów UPC i Multimediów składają się również abonenci Internetu i telefonii.
Jeśli nawet doszłoby do podpisania umowy pomiędzy UPC a Multimediami, to może się okazać, że UOKiK nakaże nowemu operatorowi sprzedaż części sieci w miejscach, gdzie infrastruktura UPC i Multimediów się pokrywa. Tak się stało, kiedy UPC przejmowało sieć Aster. UPC zachowało jednak wtedy klientów.
Podobno rozmowy w sprawie przejęcia Multimediów przez UPC są zaawansowane, ale trzy lata temu było podobnie, a do podpisania umowy ostatecznie nie doszło.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.