Widzowie wybierają nowe rozwiązania oglądania treści wideo, a nadawcom pozostaje reagowanie i dostosowywanie się do tego trendu.To nie są jakieś sensacyjne nowości. Faktem jest, że tradycyjna emisja telewizyjna znalazła się pod naciskiem zasobów internetowych. Szczególnie godne uwagi jest, że przyśpieszenie spadku widzów nastąpiło w trakcie dużych imprez sportowych
- podsumowała dyrektor generalny firmy przeprowadzającej badania statystyczne MediaVision, Marie Nilsson.
Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX Q
Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
319 zł Więcej...SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...