Multimedia Polska i ADB współpracują ze sobą od 2007 roku, początkowo wdrażając dekodery HD i systemy zarządzania. W ciągu minionych lat ADB dostarczyło tej sieci rozszerzoną usługę VOD, bezkartowy system zabezpieczenia sygnału i aplikację interaktywną umożliwiającą widzom uczestniczyć w programach poprzez głosowanie.- Nasza współpraca z firmą ADB pozwoli nam wzbogacić naszą ofertę o nowe funkcjonalności, które pozwolą na realizację wielu bardzo ciekawych i innowacyjnych usług telewizji cyfrowej dla naszych abonentów. Dzięki rozwiązaniu Personal TV ADB, mamy naprawdę bogatą platformę, która dosłownie zmieni sposób, w jaki nasi abonenci będą oglądać telewizję - powiedział Bartłomiej Kasiński, dyrektor ds. strategii i rozwoju w Multimedia Polska.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Multimedia Polska po raz kolejny wybrały rozwiązanie ADB, by wspierać nową, pionierską ofertę dla swoich klientów. Podkreśla to fakt, że jesteśmy nie tylko zaufanym partnerem, ale również uznanym innowatorem w całej branży telewizji cyfrowej. Wiedza i wieloletnie doświadczenie ADB zapewnia, że operatorzy są w stanie świadczyć najnowocześniejsze usługi i atrakcyjną ofertę z nowoczesnymi funkcjami, których dzisiejsi klienci potrzebują - powiedział Jacek Galik, wiceprezes ds. sprzedaży ADB.