- W ostatnich osiemnastu miesiącach, od kiedy Scripps Networks Interactive jest właścicielem TVN (więcej tutaj - red.), stacja rozwija się bardzo dynamicznie we wszystkich formatach telewizyjnych. Dotyczy to zarówno kanałów rozrywkowych, informacyjnych, jak i lifestylowych. Scripps jest zdecydowany na dalszy rozwój swojej działalności poza USA i liczę w tym zakresie na jeszcze bliższą współpracę z radą nadzorczą i zarządem TVN - powiedział Kenneth W. Lowe. - Rok 2016 był bardzo udany dla TVN. Kanał zwiększył swój udział w rynku o 2,7 proc. w grupie komercyjnej (16-49 lat), osiągając największy wzrost wśród nadawców wielkiej czwórki. Jest również jedną z najczęściej oglądanych stacji na rynku (12,75 proc. udziału w 16-49). Do programów, które cieszą się najwyższą oglądalnością, należą: „Kuchenne rewolucje” (więcej tutaj - red.), „Mam talent!” (więcej tutaj - red.), „MasterChef” (więcej tutaj - red.) i „MasterChef Junior” (więcej tutaj - red.) oraz nowości, które TVN wprowadził na antenę wiosną i jesienią 2016 roku - serial „Druga szansa” (więcej tutaj - red.), reality-show „Azja Express” (więcej tutaj - red.) czy paradokument „19+” (więcej tutaj - red.) - dodał.
- To dla mnie wielki zaszczyt móc dalej zarządzać TVN, który bez wątpienia jest jednym z najlepszych nadawców telewizyjnych w całej Europie. Jestem dumny z pracy, którą wykonał zespół w ostatnich sześciu miesiącach. Przed nami szanse na bliższą współpracę i integrację TVN ze Scripps Networks Interactive
- powiedział Jim Samples.