dodano: 2017-04-07 10:38 | aktualizacja:
2017-04-07 11:31
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: SFR/Altice
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Celem
Altice jest zbudowanie silnej, międzynarodowej marki, skupiającej się na gotowaniu. W planach jest oferowanie w kanale
MY Cuisine własnych programów, a także zawieranie partnerstw z producentami. Grupa stawia na podejście 360°, czyli na międzynarodową obecność w telewizji, prasie i Internecie.
MY Cuisine ma być dystrybuowany na wyłączność przez
SFR we Francji, a także w Belgii i Luksemburgu. Będzie dostępny również dla francuskojęzycznej Afryki i Szwajcarii. W planach jest start w Portugalii. Altice oferuje już własny kanał kulinarny w Izraelu i bada możliwość szerszej dystrybucji przez innych operatorów.
MY Cuisine podpisał już 3-letnią umowę z FremantleMedia na program z Jamiem Oliverem we Francji i Portugalii.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.