Europejski rynek płatnej telewizji się zmienia. Operatorzy płatnej telewizji zadają sobie pytanie, w jaki sposób i gdzie kolejna generacja konsumentów będzie oglądać treści wideo, i jak najlepiej mogą zaspokoić te potrzeby
- powiedział Jon Watts, dyrektor zarządzający MTM.
Istnieje silne przekonanie, że przyszły wzrost będzie znacznie trudniejszy w całym regionie, z wyjątkiem kilku rynków płatnej telewizji w Europie Południowej i Wschodniej. Przyszły wzrost będzie napędzany przez nowe usługi, ponieważ operatorzy poszukują sposobów zarządzania gwałtownym rozwojem tańszych ofert. To ekscytujący czas dla branży - istnieje wiele możliwości rozwoju, w wielu dziedzinach, ale dywersyfikacja jest tu kluczem.
- Istnieje silne zapotrzebowanie do działania w całej europejskiej branży płatnej telewizji, aby odpowiedzieć na naciski zewnętrzne poprzez przekształcenie modeli biznesowych i pozyskiwanie nowych segmentów rynku z konkretnymi propozycjami
- powiedział Simon Trudelle, starszy dyrektor ds. marketingu produktu, Nagra.
Dostawcy płatnej telewizji mogą odegrać znaczącą rolę w agregacji usług OTT, jednak muszą zawczasu zrozumieć, że stoją przed poważnymi zagrożeniami ze strony nowych urządzeń i ekosystemów, w tym takich jak Amazon czy Apple TV.- Badania wskazują, że przemysł płatnej telewizji musi się nauczyć nowych możliwości cyfrowego operatora i obsługi danych na poziomie OTT. Aby oderwać się od tradycyjnej telewizji płatnej, operatorzy będą musieli być bardziej sprytni w swoim podejściu do zaspokojenia popytu konsumentów, kładąc szczególny nacisk na mikrousługi, analizę danych, ciągłe testowanie i integrację.
Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X
Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...
539 zł Więcej...nc+ telewizja na kartę + moduł CI+
CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami TVP 4K, Museum...
179 zł Więcej...Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
479 zł Więcej...