Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Produkcja nowych treści na potrzeby dystrybucji w internecie ma na celu zwiększenie zasięgu i globalnej widowni stacji z portfolio Scripps. Przykładowo, sławny szef kuchni i ekspert Scripps Lifestyle Lazarus Lynch będzie kręcił nowe odcinki
„Comfort Nation”. Nacisk postawiony zostanie również na obecność w sieciach społecznościowych, w szczególności dla Food Network UK, HGTV Poland, Asian Food Channel, Food Network Brazil i Food Network Latin America.
Międzynarodowy oddział firmy Scripps Networks dystrybuuje siedem marek rozrywkowych, w tym
HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel, Fine Living oraz Asian Food Channel. Kanały lifestylowe, wraz z portfolio kanałów
TVN, mają zasięg 300 mln gospodarstw domowych w 175 krajach i regionach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej i Karaibów.
Scripps Lifestyle Studios może pochwalić się 5,6 mld wyświetleń wideo w drugim kwartale 2017 roku, co oznacza wzrost o 435 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Tylko w czerwcu 2017 roku firma Scripps Lifestyle Studios osiągnęła ponad 2,1 mld wyświetleń wideo.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.