Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Prezesem zarządu TVO jest
Michał Cieśla, były prezes Mango-Media, nadawcy kanału Mango 24. Z kolei wiceprezesem ds. rozwoju biznesu TVO jest
Olgierd Dobrzyński, były szef Discovery Networks i Eurosport w Europie Środkowo-Wschodniej oraz wieloletni członek zarządu Grupy TVN. Obsługą marketingową TVO zajmuje się agencja Mediasplit.
Jak informuje Michał Cieśla, celem strategicznym TVO jest stworzenie multimedialnej platformy dającej możliwość zakupu i sprzedaży w oparciu o treści wideo. Jego zdaniem, w Polsce rynek „home shoppingu” nie jest jeszcze w pełni zagospodarowany. Firma zapowiada, że zaoferuje klientom takie udogodnienia, jak bezpłatna infolinia, szybka dostawa przesyłek, możliwość rozłożenia płatności na raty, 120 dni na zwrot oraz wydłużona gwarancja. Spółka TVO zatrudnia już ponad 50 osób w biurach w Warszawie i Gdyni.
TVO będzie całodobowym kanałem home-shoppingowym, serwisem e-commerce i aktywnymi profilami w mediach społecznościowych. W ciągu roku w ofercie TVO ma się znaleźć ponad 1000 produktów z różnych branż. Sklep ma sprzedawać towary pochodzące od różnych polskich i zagranicznych producentów, ale ma stworzyć też własne marki własne. W planach jest zbudowanie własnych studiów telewizyjnych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.