Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Uzupełnieniem intensywnych doznań wizualnych jest dźwięk, który dzięki
technologii Acoustic Surface dobiega wprost z ekranu. Nowa jakość oglądania to również zasługa procesora
4K HDR Processor X1™. Zapewnia on wyjątkową kolorystykę, kontrast i wyrazistość obrazu, nadając mu bardzo naturalny wygląd. Obsługa zaawansowanych komend głosowych i platforma
Android TV™ zapewniają błyskawiczny dostęp do filmów, programów telewizyjnych i tysięcy aplikacji. Telewizory
OLED 4K HDR BRAVIA AF8 mogą również służyć do gier, a miłośnikom kina i seriali pozwalają czerpać z zasobów takich serwisów, jak Google Play, Netflix, Amazon Prime Video czy YouTube.
Aby zaznaczyć pojawienie się debiutującej serii w sklepach,
7 maja 2018 r. firma Sony rozpocznie nową, globalną kampanię reklamową. Jej celem jest ukazanie wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED 4K HDR z nowej serii AF8 poprzez wprowadzenie jasności dnia do sceny przedstawiającej las nocą.
Spot w reżyserii Bena Tricklebanka powstał w agencji DDB Berlin.
Materiał filmowy 4K HDR, na którym ciemny las zmienia się w olśniewający krajobraz, nakręcono w Nowej Zelandii przy użyciu różnych kamer, w tym Sony F55 CineAlta.
Szerokie ujęcie otwierające przedstawia cichy i spokojny las tuż po zachodzie słońca. Kiedy kamera zaczyna się przemieszczać, w kadrze pojawia się
telewizor OLED BRAVIA. Jego ekran włącza się, rozświetlając otoczenie i ukazując kolory, kontrasty oraz detale leśnego krajobrazu. Jest to „okno na świat dnia”.
Migające tu i tam promienie światła z wieczornego nieba napełniają las barwną poświatą. Przebłyski widać w pobliżu zwalonego pnia, jelenia majestatycznie kroczącego obok wodospadu, różowych płatków unoszonych przez wiatr i żaby w naturalnym środowisku. W finale na ekranie pojawia się zapierające dech ujęcie kwitnącego egzotycznego drzewa — jakarandy.
Do ukazania skali nocnego nieba i piękna nowozelandzkiego krajobrazu wykorzystano helikopter oraz różne techniki filmowe. Ruch w świecie natury utrwalano kamerami kompaktowymi.
Firma Sony stworzyła już wiele reklam chwytających odbiorców za serce - mówi Alessandra D’Avino, dyrektor ds. strategii kreatywnych w Sony Europe - Nasza najnowsza kreacja podtrzymuje tę tradycję. W urokliwy sposób ukazuje piękno świata przyrody przeniesionego na ekrany naszych najnowszych telewizorów OLED BRAVIA z serii AF8.
Chcieliśmy pokazać niesamowity potencjał wizualny technologii HDR w najnowszych telewizorach Sony BRAVIA - wyjaśnia Bianca Dordea, dyrektor zarządzająca w DDB Berlin - Wspaniale jest widzieć, jak wiele może zmienić kontrast między światłem a ciemnością i kolor wprowadzony do nocnej scenerii.
Uzupełnieniem tej pięknej reklamy jest utwór „Leave a Light On” Toma Walkera, wschodzącej gwiazdy Sony Music. Mocne crescendo rozwijające się od tajemniczego początku stanowi doskonały akompaniament do zmian w czarownym lesie. Singiel ten wejdzie w skład powstającego albumu Toma, którego premierę zaplanowano na końcówkę tegorocznego lata. Wyboru wykonawcy i utworu dokonano po konsultacji z działem Brands | Live | Licensing w Sony Music Germany.
Jednym z moich pierwszych zadań na uniwersytecie było napisanie utworu do reklamy Sony BRAVIA ze skaczącymi piłeczkami - mówi Tom Walker - Niesamowite, że historia zatoczyła koło i mój utwór będzie teraz wykorzystany w najnowszej reklamie! Spot wygląda fantastycznie. Mam nadzieję, że muzyka będzie podobać się widzom tak samo jak obraz.
Dostawy telewizorów OLED BRAVIA z serii AF8 rozpoczną się 23 kwietnia 2018 r. Informacji dotyczących cen i zamawiania prosimy szukać na lokalnej stronie internetowej Sony: www.sony.pl lub na stronach dystrybutorów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.