reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

262 mln abonentów pay-TV i SVOD w Europie

dodano: 2018-11-05 11:20
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Digital TV Research

kanały telewizja TV Na koniec 2018 roku liczba abonentów płatnej telewizji i subskrypcji SVOD w Europie ma wynosić 262 mln w porównaniu z 205 mln na koniec 2015 roku. Największy wzrost ma być notowany w Europie Zachodniej.

telewizja pay-tv trendy


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liczba subskrypcji SVOD ma się potroić w latach 2015-2018 do 76 mln. W tym samym czasie liczba abonentów pay-tv ma wzrosnąć o 8 mln do łącznej liczby 186 mln. Oznacza to, że udział SVOD w całości ma wzrosnąć z 13 proc. do 29 proc. w latach 2015-2018.
 

Udział SVOD w przychodach podwoi się tym czasie do 28 proc. na koniec 2018 roku. W tym AVOD, które przekłada się na 14 mld dol.; z 6 mld dol. w 2015 roku. Przychody z pay-tv mają pozostać bez zmian na poziomie 36 mld dol. W związku z tym łączne przychody wyniosą 50 mld dol. w 2018 roku; o 7,7 mld dol. więcej niż w 2015 roku

- powiedział Simon Murray, główny analityk w Digital TV Research.

Liczby te są subskrypcjami brutto. Jedno gospodarstwo domowe może mieć więcej niż jedną subskrypcję. Na przykład abonenci płacący za telewizję satelitarną i Netflixa będą liczeni jako dwie subskrypcje. Raport „European TV Databook” obejmuje 40 europejskich krajów, w tym Polskę.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Analizy rynkowe


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Gimbal ręczny DJI Osmo Mobile 2 do smartfonów

DJI Osmo Mobile 2, to nowa wersja przełomowego gimbala stworzonego...

640 zł Więcej...

Miernik Openbox TSC-200 Combo HEVC

Półprofesjonalny wielofunkcyjny miernik combo gotowy do pomiarów sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

1 699 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

299 zł Więcej...
reklama