5 lutego 2019 roku kanał Eurosport obchodzi 30-lecie działalności. Nadawca nawiązał z tej okazji współpracę z usługą streamingu muzyki Spotify w celu uruchomienia specjalnej playlisty, mikrowitryny i kampanii reklamowej, która potrwa do 28 lutego. Użytkownicy serwisu Spotify będą mogli cofnąć się w czasie i przypomnieć sobie utwory z 1989 roku (eurosport.withspotify.com). Dodajmy, iż polska wersja językowa Eurosportu została uruchomiona 10 kwietnia 1996 roku.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
5 lutego 1989 roku, w wyniku współpracy z Europejską Unią Nadawców (EBU), kanał Eurosport został uruchomiony w ramach telewizji Sky, oferując szeroki wachlarz treści sportowych z komentarzem w językach angielskim, holenderskim i niemieckim. Podczas pierwszego miesiąca nadawania na antenie Eurosportu można było oglądać transmisje z takich wydarzeń sportowych, jak Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim, World Matchplay w snookerze, Mistrzostwa Świata w Bobslejach oraz Mistrzostwa Europy w Łyżwiarstwie Figurowym.
Dziś Eurosport jest domem dla igrzysk olimpijskich w Europie - zapewnił już relacje z PyeongChang 2018. Eurosport ma również ugruntowaną pozycję jako dom dla kolarstwa, tenisa i sportów zimowych, a jego kanały docierają do 246 mln widzów w 75 krajach w Europie, Azji i Afryce oraz na Bliskim Wschodzie.
Eurosport od 30 lat zajmuje się sportem i nadal wprowadza innowacje oraz trzęsie rynkiem - udowadniając raz po raz, że jest pionierem branży sportowej. Jesteśmy niesamowicie dumni z tego, co osiągnęła ta firma i jest to świadectwo wizji, poświęcenia i zaangażowania niesamowitego zespołu przez wszystkie te lata. Eurosport wciąż się rozwija i dociera obecnie do większej liczby osób czy też większej liczby ekranów niż kiedykolwiek wcześniej
- powiedział JB Perrette, prezes i dyrektor generalny Discovery International.
Z naszą partnerską współpracą w zakresie igrzysk olimpijskich; pozycją jako domu dla kolarstwa górskiego, tenisa i sportów zimowych; oraz jako operator jedynej ogólnoeuropejskiej usługi transmisji streamingowej OTT - Eurosport Player, Eurosport nadal jest wyjątkową propozycją dla fanów sportu na całym kontynencie. Wraz z szybkim zbliżaniem się naszych drugich igrzysk olimpijskich, ciągłym rozwojem produktów cyfrowych, dalszymi inwestycjami w technologię i nieustannym dążeniem do wzmocnienia portfolio praw, Eurosport będzie rozwijał ludzkie pasje przez wiele nadchodzących lat.