dodano: 2019-03-28 13:38 | aktualizacja:
2019-04-01 12:17
autor: SatExpert |
źródło: Polsat Media/Kino Polsat TV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W kwietniu br. Gametoon HD rozpocznie emisję reklam. Za komercjalizację kanału odpowiada
Marek Wochna, dyrektor sprzedaży produktów reklamowych Kino Polska TV SA.
Gametoon HD od początku miał być kanałem komercyjnym, który będzie zarabiał na siebie reklamą, m.in. takimi jej formami, jak product placement czy akcje specjalne. Uruchomiliśmy ten kanał w Polsce, bo widzimy w naszym kraju ogromny potencjał e-sportu i gier komputerowych. Zamierzamy wykorzystać własne doświadczenie zdobyte przy pracy nad anglojęzyczną wersją tego kanału, który jest dystrybuowany na całym świecie. Chcemy, by Gametoon stał się częścią większej platformy społecznościowej skierowanej do wszystkich miłośników gier komputerowych, e-sportu i popkultury. Planujemy zbudować społeczność wokół stacji i marki Gametoon, wykorzystując możliwości jakie dają interaktywność, media społecznościowe i trend second screen
– mówi Bogusław Kisielewski, prezes zarządu spółki Kino Polska TV SA.
Gametoon HD jest skierowany do graczy w różnym wieku. W ofercie programowej stacji dominują programy typu let's play, w których popularni youtuberzy i streamerzy grają w gry, na bieżąco je komentując. Dzięki porozumieniu z wydawcami prezentowane na antenie tytuły, to m.in.:
Assassin's Creed Odyssey, Marvel's Spider-Man, Star Wars: Battlefront II, The Sims 4 i FIFA 19.
Przy programach let’s play
Gametoon HD współpracuje z czołową w Polsce siecią influencer marketingu
LifeTube, dzięki której gry prezentują tak uznani influencerzy, jak
Seto – jeden z najpopularniejszych krajowych streamerów w serwisie Twitch,
ViniPlay – youtuber znany ze swojego zamiłowania do serii GTA,
Bungo21 – specjalista od surwiwalu w grach komputerowych oraz
Mrs Scarlett – ekspertka w dziedzinie serii The Sims. Na antenie kanału gra ponadto
Jakub Lothar Szygulski – profesjonalny gracz Fortnite, a tytuł FIFA 19 prezentuje
LisekHD – youtuber znajdujący się w pierwszej setce najlepszych graczy FIFA na świecie.
Gametoon HD nadaje też pasmo, w którym przypomina widzom najważniejsze mecze z międzynarodowych wydarzeń e-sportowych, prezentuje pełne ciekawostek materiały promocyjne i zajawki najnowszych gier. Ponadto w Gametoon HD można oglądać magazyny:
„Gamanoid World”, w którym stacja odwiedza imprezy i konwenty dla graczy i miłośników popkultury oraz
„10UP” – program z przeróżnymi zestawieniami dziesięciu rzeczy związanych z szeroko rozumianą kulturą gier wideo.
Gametoon HD to globalny kanał e-sportowy Grupy Kino Polska. Polskojęzyczną wersję kanału można oglądać od grudnia 2018 roku. Obecnie Gametoon HD jest dostępny w ofertach sieci kablowych:
UPC Polska, Jambox, eTV, Inea, Toya, a także w serwisie rozrywki internetowej
Ipla oraz ofercie
WP Pilot – platformy do oglądania telewizji online. Anglojęzyczna wersja kanału jest dostępna m.in. we Francji, Holandii, Szwecji, Turcji, Rosji, Bułgarii, Stanach Zjednoczonych, Australii oraz kilku krajach Ameryki Południowej i Afryki.
Od marca br. oglądalność Gametoon HD jest mierzona w panelu
Nielsen Audience Measurement.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.