Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
HGTV oferuje treści w sześciu filarach: kupowanie i sprzedawanie, remonty domowe, odnawianie, modernizacja domu i wymarzone domy. Oprócz obszernej biblioteki istniejących programów, widownia
HGTV w Niemczech będzie mogła oglądać ponad 500 godzin treści rocznie. Kluczowa produkcja franczyzowa obejmuje „Flip or Flop”, „House Hunters”, „My Lottery Dream Home” czy „Good Bones”.
Badania
Discovery wykazały, że 209 mln ludzi w regionie EMEA jest zainteresowanych dekorowaniem domu, majsterkowaniem i modernizacją domu, a miliardy euro są wydawane każdego roku na majsterkowanie i poprawę wyglądu domu.
Jesteśmy niesamowicie podekscytowani wprowadzeniem HGTV do Niemiec i początkiem wykorzystywania naszej skali i doświadczenia w całym regionie EMEA, aby rozszerzyć HGTV i inne kluczowe marki rozrywkowe na nowe terytoria oraz dotrzeć do milionów nowych ludzi. Strategia Discovery polega na łączeniu się z pasjonatami na całym świecie, a marka HGTV stwarza potężną okazję do stworzenia dedykowanej marki domowej, która napędza ludzkie pasje, buduje ducha społeczności i działa na wielu platformach dla odbiorców i partnerów handlowych
- powiedziała prezes i dyrektor zarządzający Discovery EMEA, Kasia Kieli.
Od 7 stycznia 2017 roku HGTV nadaje w Polsce. Polscy widzowie jako pierwsi w Europie ujrzeli tę stację.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.