reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

3 mln zł zebrane dzięki akcji reklamowej Polsatu

dodano: 2020-04-03 13:34
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Telewizja Polsat

Reklama na Ratunek Razem w walce z koronawirusem Polsat Ponad 7 mln widzów bez wychodzenia z domu pomogło tym, którzy codziennie ryzykują swoim zdrowiem i życiem w walce z epidemią koronawirusa. 3 mln zł zebrane dzięki akcji „Reklama na ratunek – Razem w walce z koronawirusem” zostanie przeznaczone na wsparcie służb medycznych.

Reklama na Ratunek Razem w walce z koronawirusem Polsat


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Organizatorzy akcji – Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media dziękują za wsparcie firm:
Allegro.pl Sp. z o.o., Carrefour Polska Sp. z o.o., Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Cyfrowy Polsat S.A, HBO Polska Sp. z o.o., ING Bank Śląski S.A., Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K, Sokołów S.A., mBank S.A., Netia S.A., Oponeo.pl S.A., P4 Sp. z o.o., PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński Marketing Sp. z o.o., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., Żabka Polska S.A.

Według oficjalnych danych, dzięki „Reklamie na Ratunek” zebrano ponad 3 mln złotych. 2,48 mln zł będzie pochodzić od reklamodawców, pozostałe ponad 0,5 mln zł dołoży Telewizja Polsat. Za pośrednictwem Fundacji Polsat środki te zostaną przeznaczone najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
 

Nasi widzowie i reklamodawcy nieraz udowodnili, że gdy chodzi o pomoc, zawsze można na nich liczyć. Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli akcję „Reklama na ratunek” i przyczynili się do jej ogromnego sukcesu. Lekarze, pielęgniarki, wszyscy pracownicy służb medycznych są naszymi superbohaterami. Teraz będziemy mogli przekazać im kolejne cenne wsparcie. Jeszcze raz bardzo dziękujemy widzom i reklamodawcom za zaangażowanie

– mówi Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.

Wysoka widownia „Reklamy na ratunek” – łącznie ponad 7 mln widzów, przełożyła się na wysokie udziały w obu grupach audytoryjnych. Średnio 38,2 proc. w grupie 4+ oraz 43,3 proc. w grupie 16-49. Był to najchętniej oglądany program w polskiej telewizji od szesnastu miesięcy (listopad 2018).

Specjalny blok reklamowy „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem” był emitowany na antenie Polsatu w czwartek, 2 kwietnia o godzinie 18:45. Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku, od 27 marca zachęcały specjalne spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News. Można było je zobaczyć we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie Ipla, w internecie oraz w mediach społecznościowych. Do oglądania „Reklamy na ratunek” zachęcały również gwiazdy i artyści związani z Polsatem, a także sami reklamodawcy.

Fundacja Polsat już wcześniej podjęła decyzję o przeznaczeniu 2 mln zł na zakup najpotrzebniejszego sprzętu dla służb medycznych. Zostały już złożone zamówienia między innymi na kombinezony, gogle medyczne, maski chirurgiczne czy rękawiczki ochronne. Jeszcze w tym tygodniu pierwszy sprzęt dotrze do lekarzy i pielęgniarek będących dzisiaj na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. Fundacja wzięła także udział w przekazaniu przez Grupę Polsat - sieć Plus i Cyfrowy Polsat - 2200 tabletów dla ponad 400 domów dziecka, rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych z 16 województw.

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, która od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła pomocą 36 011 małych pacjentów i wsparła finansowo 1 222 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 239 017 013,55 zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

125 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC Biały

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

'SAT Kurier' - 3-4/2020 wersja limitowana

Limitowana edycja SAT Kuriera 3-4/2020 - 1 egz., który otrzymają...

25 zł Więcej...
reklama