Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Organizatorzy akcji – Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media dziękują za wsparcie firm:
Allegro.pl Sp. z o.o., Carrefour Polska Sp. z o.o., Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Cyfrowy Polsat S.A, HBO Polska Sp. z o.o., ING Bank Śląski S.A., Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K, Sokołów S.A., mBank S.A., Netia S.A., Oponeo.pl S.A., P4 Sp. z o.o., PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński Marketing Sp. z o.o., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., Żabka Polska S.A.
Według oficjalnych danych, dzięki
„Reklamie na Ratunek” zebrano
ponad 3 mln złotych. 2,48 mln zł będzie pochodzić od reklamodawców, pozostałe ponad 0,5 mln zł dołoży Telewizja Polsat. Za pośrednictwem Fundacji Polsat środki te zostaną przeznaczone
najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
Nasi widzowie i reklamodawcy nieraz udowodnili, że gdy chodzi o pomoc, zawsze można na nich liczyć. Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli akcję „Reklama na ratunek” i przyczynili się do jej ogromnego sukcesu. Lekarze, pielęgniarki, wszyscy pracownicy służb medycznych są naszymi superbohaterami. Teraz będziemy mogli przekazać im kolejne cenne wsparcie. Jeszcze raz bardzo dziękujemy widzom i reklamodawcom za zaangażowanie
– mówi Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.
Wysoka widownia
„Reklamy na ratunek” – łącznie
ponad 7 mln widzów, przełożyła się na wysokie udziały w obu grupach audytoryjnych. Średnio 38,2 proc. w grupie 4+ oraz 43,3 proc. w grupie 16-49. Był to
najchętniej oglądany program w polskiej telewizji od szesnastu miesięcy (listopad 2018).
Specjalny blok reklamowy
„Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem” był emitowany na antenie Polsatu w
czwartek, 2 kwietnia o godzinie 18:45. Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku, od 27 marca zachęcały specjalne spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News. Można było je zobaczyć we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie Ipla, w internecie oraz w mediach społecznościowych. Do oglądania „Reklamy na ratunek” zachęcały również gwiazdy i artyści związani z Polsatem, a także sami reklamodawcy.
Fundacja Polsat już wcześniej podjęła decyzję o przeznaczeniu
2 mln zł na zakup najpotrzebniejszego sprzętu dla służb medycznych. Zostały już złożone zamówienia między innymi na
kombinezony, gogle medyczne, maski chirurgiczne czy rękawiczki ochronne. Jeszcze w tym tygodniu pierwszy sprzęt dotrze do lekarzy i pielęgniarek będących dzisiaj na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. Fundacja wzięła także udział w przekazaniu przez Grupę Polsat - sieć Plus i Cyfrowy Polsat -
2200 tabletów dla ponad 400 domów dziecka, rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych z 16 województw.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, która od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła pomocą 36 011 małych pacjentów i wsparła finansowo 1 222 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd
239 017 013,55 zł.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.