dodano: 2020-06-08 17:50 | aktualizacja:
2020-06-09 11:09
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: TVN Discovery Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od drugiej połowy 2020 roku
TVN Media będzie reprezentować handlowo stację CANAL+ Family z portfolio Platformy CANAL+. Czas reklamowy stacji będzie dostępny w zakresie sprzedaży spotowej oraz sponsoringowej.
Canal+ Family to 24-godzinny kanał premium obejmujący specjalne pasma dla całej rodziny. W ramówce znajduje się bogata oferta seriali i filmów familijnych, animowanych filmów dla dzieci oraz przyrodniczych filmów dokumentalnych.
Udział stacji w pierwszych pięciu miesiącach br. wyniósł 0,09% SHR (W16-49). Dodatkowym atutem z punktu widzenia dotarcia do grup o wysokim potencjale zakupowym jest duży odsetek widzów stacji CANAL+ FAMILY dysponujących wysokim dochodem. Stanowią oni aż 78% widowni kanału.
Premium TV jest częścią Biura Reklamy TVN Media.
Oferta Premium TV obejmuje 57 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w 2019 r. wyniósł 27,3% SHR w grupie A16-49.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.