– Dizi jest siódmym kanałem z ofertą reklamową w portfolio Grupy Kino Polska TV, a pierwszym którego sprzedaż reklam będzie prowadził nowy dla nas broker – TVP. Liczymy, że nasz nowy kanał zostanie pozytywnie przyjęty przez reklamodawców i osiągnie sukces komercyjny – mówi Marek Wochna, dyrektor sprzedaży produktów reklamowych w Kino Polska TV SA.
Kanał Dizi będzie sprzedawany w grupie komercyjnej 16-59 (wszyscy dorośli w wieku 16-59 lat).– Współpraca z Kino Polska TV SA jest dla nas zarówno zaszczytem, jak i wyzwaniem. Nasze portfolio powiększa się nie tylko o nową stację, ale też o nowego nadawcę. Kino Polska TV SA od lat z sukcesem buduje pozycję swoich stacji na rynku telewizyjnym. Wierzę, że również kanał Dizi, korzystający z bogatego doświadczenia swojego nadawcy, podbije serca widzów – komentuje Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP.
W ramówce kanału Dizi znalazły się takie serialowe hity z Turcji, jak „Mamy i matki” (oryg. „Analar ve Anneler”), „Imperium miłości” („Kurt Seyit ve Şura”), „W imię sprawiedliwości” („Karadayi”), „20 minut” („20 Dakika”), „Miłość i brudne pieniądze” („Kara Para Aşk”), „Ezel” („Ezel”) oraz „Dziewczyna w czerwonej chuście” („Al Yazmalim”).– Zależało nam na poszerzeniu grupy komercyjnej o dorosłych w wieku 50-59 lat, ponieważ jest to grupa osób bardzo istotna dla większości marketerów, cechująca się ponadprzeciętną siłą nabywczą – wyjaśnia Marek Wochna.
Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X
Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...
559 zł Więcej...Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
639 zł Więcej...