Rozgrywki Bundesligi są niezwykle emocjonujące ze względu na wysoki poziom rywalizacji oraz zaangażowanie kibiców. Viaplay może teraz co tydzień przybliżać fanom ligi, zarówno na naszych nowych rynkach, jak i tych, na których mamy już ugruntowaną pozycję, ich lokalnych bohaterów, aż do końca dekady. To historyczne partnerstwo obejmujące dziewięć krajów, stanowi element realizacji naszych celów, które oparte są na długoterminowych kontraktach pozwalających spojrzeć z odpowiedniej perspektywy na długofalowy rozwój naszej usługi, tworzonej z myślą o obecnych, lecz co równie istotne, przyszłych kibicach. Pokazuje ono także nasze zaangażowanie w Bundesligę, której jesteśmy dumnym partnerem oraz przybliża NENT Group do realizacji naszych ambicji bycia europejskim mistrzem streamingu
- powiedział Anders Jensen, prezes NENT Group.
Platforma streamingowa Viaplay działa w Estonii, na Łotwie oraz Litwie od 9 marca, natomiast w Polsce zostanie uruchomiona w sierpniu tego roku.Podpisując tę długoterminową umowę, po raz kolejny potwierdzamy strategiczne podejście do ścisłej współpracy z naszymi partnerami, w celu dostarczania światowej klasy produktu kibicom w całej Europie. Biorąc pod uwagę ambicje NENT Group w obszarze streamingu oraz jej podejście do innowacji, które odzwierciedla również nasz własny etos, NENT Group oraz Bundesliga tworzą fundament partnerstwa, będącego zapowiedzią wielu wspólnych i ekscytujących momentów w nadchodzących latach
- powiedział Robert Klein, prezes Bundesliga International.
Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym
Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
1 630 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle R 4K
Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
259 zł Więcej...