Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wspólnie z zaproszonymi gośćmi prowadzono dyskusję o tym, którzy polscy zawodnicy mają dziś największą wartość marketingową, w których sportowców/drużyny/sporty warto inwestować pieniądze jako sponsor? Kto jest wschodzącą gwiazdą, która za chwile może być marketingową rakietą? Kto z najbardziej znanych sportowców ma największą moc wizerunku?
W webinarze udział wzięli:
- Agata Pniewska - PKN Orlen
- Łukasz Franiak - Grupa Lotos
- Piotr Machul - Media & Marketing Polska
- Dorota Peretiatkowicz - IRCenter
- Robert Kisiel - Biuro Reklamy TVP
Spotkanie poprowadził
Wojciech Kowalczyk (BRTVP).
Wideo ze spotkania, podzielonego na cztery części, „Potencjał marketingowy sportu”, „Marketingowa moc sportowców”, „Zespoły i drużyny” oraz „Najważniejsze imprezy sportowe w 2021 roku” można obejrzeć
pod tym linkiem. Prezentacja PDF dostępna jest
tutaj.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.