reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Music Box Polska trafi na satelitę?

dodano: 2021-06-07 17:41
autor: Jerzy Kruczek | źródło: TVN Media

Music Box Od 1 czerwca br. TVN Media, pod marką Premium TV, reprezentuje stację Music Box Polska w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego, sponsoringów i akcji specjalnych. Jak czytamy w komunikacie TVN Media, wkrótce kanał Music Box Polska ma pojawić się na satelicie Eutelsat Hot Bird (13°E).

Music Box Polska


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Music Box to przede wszystkim sprawdzone hity najlepszych polskich i zagranicznych artystów, w tym najlepsza muzyka zza wschodniej granicy. Treści kanału obejmują również listy przebojów oraz newsy ze świata muzyki, mody, kina, wywiady ze znanymi celebrytami, show-biznes od „kuchni”, a to wszystko w niepowtarzalnym stylu Music Box.

W swojej muzycznej ofercie kanał stawia na gatunki pop, rock, R’n’B oraz muzykę elektroniczną, w tym 60 proc. międzynarodowych hitów, 30 proc. polskiej muzyki oraz 10 proc. najlepszych klipów z Rosji i Ukrainy. Music Box nadaje całodobowo w rozdzielczości HD. Kanał używa autorskiego systemu konwersji archiwalnych teledysków, co pozwala na lepszą jakość klipów SD.

Oprócz notowań muzycznych z Polski i całego świata, jak między innymi: TOP 20 USA, TOP 20 Euro, Chartlist #1, Top Dance Chart czy Top 20 East Europe, Music Box emituje programy z udziałem prezenterów. #FreshPiątek prowadzony przez tancerza i choreografa Tomasza Nakielskiego to przegląd premierowych teledysków, nowości i ciekawostek ze świata muzyki, z premierową emisją w piątki o godzinie 20:00. Z kolei The Official Polish Top 40, którego prowadzącą jest aktorka i piosenkarka Agata Nizińska, to lista przebojów wyłącznie najpopularniejszych w kraju.

Kanał Music Box Polska jest dostępny u operatorów ponad 130 sieci kablowych, w tym takich jak UPC Polska, Orange TV, Vectra, Toya, Inea oraz Multimedia Polska. Ponadto kanał można oglądać przez Internet za pomocą serwisów WP Pilot i UPC TV GO. Jak czytamy w komunikacie TVN Media, wkrótce kanał Music Box Polska ma pojawić się również na satelicie Eutelsat Hot Bird (13°E).

Music Box kierowany jest przede wszystkim do odbiorców w wieku 20-49. 64 proc. odbiorców stanowią kobiety. 52 proc. widzów Music Boxa mieszka w średnich i dużych miastach, 50 proc. są menadżerami średniego albo wyższego szczebla, 33 proc. ma wykształcenie wyższe. [Dane Nielsen Polska za okres 1.03-1.05.2021].

Monitoringiem Nielsen Audience Measurement kanał jest objęty od 1 lutego br. Udział w rynku oglądalności w grupie docelowej Wszyscy A 16-49 w maju 2021 06.00-25.59 wyniósł 0,01 proc.

Kanał Music Box Polska należy do Music Box Group – holdingu z siedzibą w Warszawie. Obecnie Music Box Group prowadzi działalność na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Izraela oraz Gibraltaru. Music Box ma łączny zasięg 80 mln odbiorców na całym świecie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

799 zł Więcej...

Nagrywarka 4K UHD Velocap X Pro

Nagrywarka HDMI  - materiału wideo wysokiej rozdzielczości na zewnętrzne nośniki...

990 zł Więcej...

Miernik Spacetronik STC-33 Combo DVB-S2/T2/C

Miernik, do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2 naziemnych DVB-T/T2...

569 zł Więcej...