Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od 3 sierpnia br. klienci Vectry będą mieli możliwość dodania subskrypcji serwisu streamingowego
Viaplay do swoich pakietów obejmujących dostęp do telewizji, szerokopasmowego internetu lub telefonii komórkowej. Aplikacja Viaplay będzie także dostępna na
Smart 4K - najnowszych dekoderach z Android TV oferowanych przez Vectrę.
Vectra, będąca największym pod względem liczby klientów operatorem telewizji kablowej w Polsce, wprowadziła TV Smart latem 2020 roku, umożliwiając widzom korzystanie z oferowanych treści na całym terytorium Polski oraz Unii Europejskiej. Serwis streamingowy Viaplay, od chwili jego uruchomienia w Polsce, wzbogaci również ofertę platformy TV Smart.
- Umowa zawarta z największym operatorem telewizji kablowej w Polsce pokazuje długoterminowe zaangażowanie serwisu streamingowego Viaplay oraz chęć dotarcia do lokalnych odbiorców - powiedział Kim Poder, NENT Group Chief Commercial Officer. - Na wszystkich rynkach, na których działamy, naszym kluczowym priorytetem jest zapewnienie jak najszerszego dostępu do platformy Viaplay. Porozumienie z Vectrą daje nam wile możliwości. Cieszymy się, że będziemy mogli powitać klientów Vectry i zaproponować im unikalną ofertę w obszarze streamingu. Wkrótce będziemy także mogli ogłosić nasze kolejne partnerstwa w Polsce.
- Naszą misją jest wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i zapewniać im dostęp do najlepszej rozrywki w oparciu o najnowsze technologie. Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że jako jedni z pierwszych podpisaliśmy umowę z Nordic Entertainment Group (NENT Group) w Polsce. Viaplay to kolejny, bardzo atrakcyjny serwis dla miłośników kina i sportu w portfolio produktowym naszej firmy. Dzięki usłudze TV Smart nasi klienci mogą zabrać ze sobą również Viaplay wszędzie tam, gdzie jest internet na terytorium Polski i UE - powiedział Tomasz Żurański, prezes zarządu Vectra S.A.
W Polsce cena miesięcznej subskrypcji platformy Viaplay wyniesie 34 zł – oferta obejmie także atrakcyjną promocję, dostępną w momencie uruchomienia platformy. Dostęp do serwisu będzie oferowany zarówno poprzez bezpośrednią subskrypcję, jak i za pośrednictwem partnerów zewnętrznych.
Viaplay będzie również dostępny w szerokiej gamie urządzeń oraz platform, takich jak telewizory smart marki
Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips oraz
TCL; smartfony i tablety wyposażone w systemy operacyjne
iOS oraz
Android; urządzenia
Chromecast oraz
Apple TV, konsole
PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz
Xbox One, a także komputery
PC oraz
Mac.
Obecnie 25 proc. spośród 13,8 mln gospodarstw domowych w Polsce posiada subskrypcję streamingu treści, ze średnią na poziomie 1,5 subskrypcji na gospodarstwo – zgodnie z założeniami, w najbliższych latach obie wspomniane wartości znacząco wzrosną, wraz z rozwojem lokalnego rynku, czytamy w komunikacie NENT Group.
W regionie państw nordyckich oraz bałtyckich, NENT Group posiada partnerstwa dystrybucyjne z takimi operatorami i dostawcami usług, jak Allente, Boxer, Stofa, Waoo oraz YouSee (Dania); Elisa (Estonia); Allente, DNA, Elisa oraz Telia (Finlandia); Tet (Łotwa); Allente, Altibox, Get, NextGenTel, RiksTV oraz Telenor (Norwegia); a także A3, Allente, Bahnhof, Com Hem, Connext TV, Junet, Kalejdo, Mediateknik, Ownit, Sappa, Serverado, Telia oraz Universal Telecom (Szwecja).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.