- Cieszymy się, że zespół Cityboard Digital może wspierać RMF Maxxx w komunikacji. To dla nas ciekawy projekt, ponieważ śmiało wykorzystuje nowoczesne narzędzia takie jak np. AR/VR
- mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
- Kampania ma charakter długofalowy, wielokanałowy i wielowątkowy. Podzielona jest na kilka etapów, w których przewidziane są różne aktywności i konkursy
- mówi Karolina Sułkowska, brand manager RMF Maxxx.
Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m
Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
399 zł Więcej...Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...