reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

TNT zmienia się w Warner TV

dodano: 2021-10-18 14:17
autor: Anita Kaźmierska | źródło: WarnerMedia

Warner TV Polska W sobotę, 23 października TNT w Polsce przejdzie oficjalny rebranding i stanie się Warner TV, co było zapowiadane już w lipcu br. Ramówka Warner TV ma zawierać jedne z najczęściej nagradzanych i uznanych filmów oraz seriali telewizyjnych, w tym takie tytuły, jak trylogia „Władca Pierścieni”, „Mroczny Rycerz” i wiele innych. Klasyczne produkcje, jak „Strażnik Teksasu”, „Domek na prerii” czy seria filmów „Rocky”, które do tej pory były emitowane przez TNT, również będą pojawiać się w Warner TV.

WarnerMedia
Warner TV Polska


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m.in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Zobacz propozycje Warner TV na listopad. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc.
 

- Rebranding TNT w Warner TV daje nam szansę na dotarcie do szerszej publiki. Korzystamy z wyjątkowej tradycji Warner Bros., oferując polskim fanom ramówkę z uwielbianymi przez nich produkcjami. Autentycznie i kreatywnie opowiedziane historie są podstawą marki i gwarancją głębi filmów i seriali, które będą emitowane przez kanał. To one sprawią, że polscy odbiorcy będą mogli wybierać z bogatej oferty Warner TV - powiedziała Marion Rathmann, VP Entertainment Channels, Germany, Poland, Romania & UK, WarnerMedia.

W ramach rebrandingu, 22 października ruszają „Bitwy filmowe”, gdzie co tydzień widzowie będą mogli głosować na 1 z 2 zaproponowanych przez stację filmów, które zostaną wyemitowane na antenie. Akcja odbywa się na stronie konkursowej filmweb.pl/WarnerTV i daje polskim widzom szansę na udział w tworzeniu ramówki kanału. Zwycięski film pojawi się na antenie w każdy piątkowy wieczór.

Stacja wraz z SW Research przeprowadziła badanie, które miało na celu sprawdzić nawyki polskich odbiorców. Na pytanie o powód, dla którego chcieliby ponownie obejrzeć dany tytuł, 40 proc. wskazywało na emocje, które film wywołał podczas pierwszego seansu. Dzięki rebrandingowi oraz możliwościom z nim związanym, Warner TV zapewni widzom okazję do powrotu do ulubionych filmów i emocji towarzyszących pierwszemu seansowi danej produkcji.

Marka Warner TV jest już obecna we Francji, a od września również w regionie GAS. Rebranding, który ma miejsce w Polsce, równocześnie odbywa się w Rumunii.

* Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1000 Polek i Polaków powyżej 18. roku życia, zgodnie z rozkładem płci, wieku i klasy wielkości miejscowości. Badanie przeprowadzone w dniach 28-29 września 2021 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena sat dla TIR-a 60 cm

stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę dla TIR-owców.

169 zł Więcej...

Stojak alu ścienny AS Sat 60cm

Aluminiowy stojak ścienny 60cm niemieckiej firmy A.S. Sat z certyfikatem...

129 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

799 zł Więcej...