Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według włoskiego dziennika Il Sole 24 Ore, WBD zawarło pięcioletnią umowę dzierżawy z opcją zakupu wolnego miejsca w DTT od Gruppo Sciscione.
Wcześniej pozycję programową w multipleksie NTC wykorzystywało
Home Shopping Europe dla włoskiego kanału telesprzedaży
HSE 24, zanim ten został sprzedany
Gruppo Sciscione w lipcu 2019 roku. Później
HSE 24 kontynuował działalność pod marką
GM24.
Warner Bros. Discovery jest trzecim co do wielkości nadawcą we Włoszech z 10-procentowym udziałem w rynku. Pojawienie się nowego kanału zwiększy portfolio amerykańskiego giganta mediowego do 10 kanałów FTA. Obecnie w skład
WBD dla włoskiego rynku wchodzą kanały
Nove,
Real Time,
DMAX,
Giallo,
Food Network,
MotorTrend,
HGTV,
K2 i
Frisbee.
Nowy kanał filmowy wejdzie na nasycony rynek, na którym są obecne
Cine34,
Iris,
20Mediaset i
27Twentyseven (wszystkie należące do
Mediaset),
Rai Movie i
Rai Premium (należące do nadawcy publicznego
RAI) oraz
Cielo (
Sky Italia).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.