reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

„To nie ze mną” na kanale Stopklatka [wideo]

dodano: 2022-10-15 15:52
autor: Łukasz Knapik | źródło: SPI International B.V./satkurier.pl

Stopklatka „To nie ze mną” W niedzielę, 16 października br. o godz. 17:00 na kanale Stopklatka wyemitowane zostaną premierowo odcinki 1. i 2. sezonu 1. polskiego serialu „To nie ze mną”, którego producentem jest Akson Studio. Wystąpią Ada Szczepaniak, Magdalena Smalara, Ewa Gawryluk, Ewa Bułhak, Jacek Lenartowicz, Kamil Szeptycki i Adrian Zaremba. Produkcję promuje teledysk utwór „Nie tęsknię za nikim”, który wykonuje Gabriela Nowak-Skyrpan „Bryska”, natomiast w kampanii o łamaniu stereotypów udział wzięli Ada Szczepaniak i Michał Szpak. Serial będzie dostępny również dla użytkowników serwisu VOD Filmbox+.

Stopklatka „To nie ze mną”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Gabriela Nowak-Skyrpan „Bryska” w utworze przewodnim i teledysku promującym „To nie ze mną”

W niedzielę, 16 października br. o godzinie 17:00 na kanale Stopklatka odbędzie się premiera serialu „To nie ze mną” z Adą Szczepaniak i Adrianem Zarembą w rolach głównych. Zanim jednak widzowie poznają serialową historię bohaterów, w nieco romantyczny i nostalgiczny klimat wprowadzi ich teledysk do utworu „Nie tęsknię za nikim” w wykonaniu Bryskiej.

- Utwór „Nie tęsknię za nikim” jest muzycznym motywem przewodnim serialu i zostanie wykorzystany w jego czołówce. To niesamowite uczucie nadać nowe życie tej wyjątkowej piosence Pani Steni Kozłowskiej. Zmierzenie się z tak ikonicznym numerem było sporą odpowiedzialnością. Mam nadzieję, że udało mi się wnieść trochę koloru, świeżości i - po prostu siebie, zachowując wrażliwość i nie gubiąc przy tym piękna tej romantycznej kompozycji

- komentuje Bryska.


W oryginale „Nie tęsknię za nikim” śpiewała Stenia Kozłowska - gwiazda estrady lat 70. i 80. ubiegłego wieku, nazywana „polską Dalidą”. Teraz ten utwór będzie można posłuchać w nowej odsłonie. Bryska wspólnie z wytwórnią Magic Records nagrała autorską wersję, utrzymaną w stylistyce retro. Teledysk wyreżyserował Alan Kępski, twórca ponad pięćdziesięciu teledysków i autor filmów dokumentalnych. Elementy graficzne wykorzystane w klipie nawiązują do oprawy serialu.

- Cieszymy się, że mogliśmy pracować z tak utalentowaną, zdolną artystką młodego pokolenia. Bryska to kolorowy ptak, który nie da się zamknąć w klatce, podobnie jak bohaterowie naszego serialu

- wspomina Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i do spraw rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska, nadawcy kanału Stopklatka.


Wybór właśnie tego utworu nie był przypadkowy, bo chociaż ma on ponad 50 lat to niezwykle pasuje do współczesnej historii.

- Ponadczasowość piosenki wynika z tekstu, który jest uniwersalny i opowiada o nieprzemijających potrzebach - stwierdza Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i do spraw produkcji telewizyjnej w Grupie Kino Polska. - Do płyty Steni Kozłowskiej wróciłam po prawie 30 latach. Dalej słucham jej na moim ukochanym gramofonie Bambino. Czas leci, ale sens przeboju będzie aktualny zawsze i zrozumie go każdy. Moim zdaniem utwór jest wyjątkowy, bo łączy pokolenia. My, kobiety, potrafimy żyć same, jesteśmy silne i niezależne, ale często tęsknimy za prawdziwą miłością, choć nie raz z tego żartujemy, albo to ukrywamy. Podobnie jest z bohaterką „To nie ze mną” - dodaje.


Jak zapowiada nadawca, „To nie ze mną” to ciepła, pełna humoru opowieść o miłości, rodzinie, sile przyjaźni i odwadze bycia sobą. Bohaterowie tej historii najchętniej wzięliby antidotum na miłość. Antonina (w tej roli Ada Szczepaniak) i Michał (Adrian Zaremba) są ulepieni z innej gliny. Ona jest energiczną i niezależną mechaniczką samochodową, on - pełnym ogłady lekarzem, który samotnie wychowuje dwie córeczki. Mimo wszystko los płata figla i postanawia dokonać czegoś pozornie niewykonalnego - zeswatać tych dwoje.

Premiera „To nie ze mną” już w niedzielę, 16 października o godz. 17:00. Emisja po dwa odcinki. Serial będzie również dostępny w serwisie FilmBox+ na dzień przed emisją w Stopklatce. 

Stopklatka łamie stereotypy kampanią nowego serialu „To nie ze mną”

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?” - takie pytanie stawia Stopklatka kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji - serialu „To nie ze mną”, w którym główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli - Adą Szczepaniak, pojawił się również wokalista Michał Szpak.

Powszechnie przyjęło się, że to kobiety zatrudniane są na stanowiskach kosmetyczki, sekretarki, pielęgniarki, nauczycielki, czy opiekunki. Jednocześnie niezwykle rzadko można spotkać panie mechaniczki czy kierowczynie, a także pana pielęgniarza, manikiurzystę lub mężczyznę pracującego w żłobku. To właśnie na stereotypy związane z kompetencjami zwraca uwagę Stopklatka w kampanii, składającej się z teasera oraz spotu wyjaśniającego ideę akcji. Całość nawiązuje do „To nie ze mną” - produkcji serialowej kanału Stopklatka, której główną bohaterką jest młoda kobieta, wykonująca zawód uchodzący w społeczeństwie za męski.

Aktywację w poniedziałek, 10 października br. rozpoczął spot, imitujący formułę telezakupów. Wpadki remontowe i złe korzystanie ze zwykłych narzędzi przez nieporadną kobietę, która nieumiejętnie wbija nawet gwóźdź. Remedium mają być różowe narzędzia wymyślonej na potrzeby kampanii marki Power Lejdi. Treść spotu nasycona jest stereotypowymi sformułowaniami, które podkreślać mają schematyczne postrzeganie kompetencji i roli kobiety. Dodatkiem do spotu jest aktywny numer na infolinię, pod którym można zostawić swoją opinię.

- Kilka razy dzwoniono co prawda z chęcią dokonania zakupu narzędzi Power Lejdi, ale przede wszystkim kontaktowano się z infolinią w celu wyrażenia oburzenia. Nasza prowokacja się udała. Zarówno panie jak i panowie, sygnalizowali w pozostawionych opiniach, że ocena umiejętności na podstawie płci, jest nieodpowiednia i od dawna nieaktualna. Kobiety doskonale potrafią operować narzędziami - niekoniecznie różowymi. O tym właśnie jest ta kampania

- komentuje Joanna Bauer, copywriterka ze 180heartbeats + Jung V Matt.


Czy kobieta naprawdę potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź? Jak zapewnia nadawca, odpowiedź znaleźć można w spocie wyjaśniającym ideę kampanii. W warsztacie mechaniczkę odwiedza Michał Szpak, który nie boi się wymykać stereotypom. Wspólnie komentują promocję Power Lejdi jako wątpliwy pomysł, ponieważ liczy się warsztat i to kompetencje powinny być najważniejsze, nie płeć. Dialog Michała Szpaka i Ady Szczepaniak wieńczy puenta nawiązująca do tytułu serialu. Na słowa bohaterki „Ciągle te stereotypy”, artysta odpowiada „Daj spokój, to nie ze mną!”.

- Serialowa Tosia jest pracującą w warsztacie samochodowym, młodą i wrażliwą kobietą, ale zarazem niezależną i pewną swoich umiejętności. Serialowy Michał jest natomiast wrażliwym mężczyzną, samotnie wychowującym dzieci, świetnym ojcem. Stało się to punktem wyjścia do rozwinięcia kwestii stereotypów, związanych z postrzeganiem określonych kompetencji jako typowo męskich lub żeńskich oraz chęcią wywołania dyskusji na ten temat. Swoimi działaniami chcemy inspirować, zwracać uwagę na ważne tematy i wartości. Mamy nadzieję, że dzięki naszej prowokacji skłoniliśmy wiele osób do refleksji i być może realnych zmian w postrzeganiu

- mówi Patrycja Gałązka.


Aktywacja jest elementem promocji serialu „To nie ze mną”. Premiera serialu odbędzie się w niedzielę, 16 października br. o godzinie 17:00 w Stopklatce (dwa odcinki). Na dzień przed emisją w Stopklatce serial będzie dostępny przedpremierowo w serwisie VOD Filmbox+.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada 180heartbeats + Jung V Matt, filmy zrealizował dom produkcyjny F25, reżyserem jest Miłosz Sakowski.

„To nie ze mną” pierwszym serialem Grupy Kino Polska z premierą w serwisie Filmbox+

Serial „To nie ze mną” zostanie udostępniony w serwisie Filmbox+ dzień przed premierą w Stopklatce. Tym samym „To nie ze mną” zostanie pierwszym serialem fabularnym wyprodukowanym na zlecenie Grupy Kino Polska, który będzie miał swoją premierę w serwisie VOD nadawcy.

- Widzowie często pytają nas, czy i kiedy obejrzą nasze produkcje w internecie. Udostępniając premierowo serial „To nie ze mną” - naszą pierwszą oryginalną produkcję fabularną - w serwisie Filmbox+, wychodzimy im naprzeciw - komentuje Małgorzata Łupina. - Telewizja jako medium cały czas ewoluuje, skutecznie przystosowując się do zmian technologicznych i przyzwyczajeń widzów. To właśnie ta zdolność do transformacji zapewnia jej powodzenie. Nowoczesna telewizja jest dziś multimedialnym centrum rozrywki, które nie tylko dostarcza widzom oryginalną ofertę programową, ale też proponuje im różnorodne źródła dostępu do oferowanych treści. Dzisiaj to widz decyduje, a ten chce mieć dostęp do treści poprzez telewizor, komputer, telefon czy inne urządzenia mobilne - dodaje.


Jak zapowiada nadawca, „To nie ze mną” to ciepła, pełna humoru opowieść o miłości, rodzinie, przyjaźni i odwadze bycia sobą. Bohaterami tej historii są Antonina i Michał - seryjni single, którzy najchętniej wzięliby antidotum na miłość. Różni ich wszystko. Ona jest energiczną i niezależną mechaniczką samochodową, on - pełnym ogłady lekarzem, który samotnie wychowuje córki. Mimo wszystko los płata figla i postanawia dokonać czegoś pozornie niewykonalnego - zeswatać tych dwoje.

Serial „To nie ze mną” będzie miał premierę w Stopklatce w niedzielę, 16 października br. o godzinie 17:00. W każdą niedzielę stacja wyemituje po dwa premierowe odcinki.

Producentem „To nie ze mną” jest Akson Studio (więcej tutaj).
 
Gabriela Nowak-Skyrpan „Bryska” utworem „Nie tęsknię za nikim” promuje serial „To nie ze mną”, foto: SPI International B.V.
Gabriela Nowak-Skyrpan „Bryska” utworem „Nie tęsknię za nikim” promuje serial „To nie ze mną”, foto: SPI International B.V.


„To nie ze mną”: „Poznaj Power Lejdi - zestaw narzędzi stworzony specjalnie dla kobiet”:



„To nie ze mną”: „Michał Szpak łamie stereotypy!”:



„To nie ze mną”: Gabriela Nowak-Skyrpan „Bryska” - teledysk do piosenki „Nie tęsknię za nikim”:




„To nie ze mną” - sezon 1., emisja w niedziele (od 16 października 2022 roku) o godz. 17:00 na kanale Stopklatka.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe programy


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 299 zł Więcej...

Miernik Signal ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Signal ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 849 zł Więcej...

Odbiornik TechniSat DIGIPLUS UHD S

DIGIPLUS UHD S to najnowszy flagowy dekoder uznanej, niemieckiej firmy...

1 190 zł Więcej...