Superliga sp. z o.o. roześle zaproszenia do składania ofert kilkunastu podmiotom. Zgodnie ze specyfikacją, kluczowe parametry, które powinni spełniać oferenci, to między innymi zakres dotarcia z transmisjami, warunki finansowe, preferencje dotyczące produkcji sygnału czy też plan promocji rozgrywek.– Jesteśmy po kilkunastu spotkaniach z nadawcami, ustaleniu ich preferencji i zainteresowania poszczególnymi elementami oferty. W odpowiedzi na zainteresowanie rynku, przygotowaliśmy atrakcyjną pakietyzację, obejmującą zarówno kanały ogólnodostępne, płatne, platformy OTT, pakiet skrótów oraz prawa bukmacherskie – mówi Piotr Należyty, prezes zarządu Superligi sp. z o.o.
– Poza warunkami finansowymi, szczególnie ważny jest dla nas planowany standard pokazywania meczów, promocja transmisji i dostarczanie treści w ramach szeregu nowych narzędzi cyfrowych Superligi i klubów. Pierwszy raz w historii oferujemy również produkcję własną – dodaje Piotr Należyty.
SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022
12 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R Plus 4K
Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...
569 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC
Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...
119 zł Więcej...