reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Stopklatka z nową oprawą antenową [wideo]

dodano: 2023-04-05 16:42
autor: Karolina Dobrowolska | źródło: Stopklatka

Stopklatka 7 kwietnia br. kanał filmowo-serialowy Stopklatka, należący do Grupy Kino Polska, zyska odświeżoną identyfikację wizualną oraz nową identyfikację muzyczną. Oprawa zadebiutuje na antenie 7 kwietnia wraz z wielkanocną ofertą filmową.

Stopklatka


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oprawa graficzna Stopklatki została unowocześniona i dostosowana do aktualnych trendów.
Stacja zdecydowała się na pójście w proste i lżejsze formy nawiązujące do flat designu. Motywem przewodnim głównego identu jest tasowanie i przenikanie się klatek, w które wpisane są fragmenty logotypu, układające się w kulminacyjnym momencie w całość. Wprawienie logotypu w ruch jest kluczowym elementem identyfikacji, nadającym rytm całej oprawie.

Dotychczasowa paleta kolorystyczna została zachowana, lecz zawężona, by nadać identyfikacji bardziej szlachetny i elegancki wygląd.
Głównymi kolorami są turkus i grafit, które idealnie się uzupełniają, a zarazem ze sobą kontrastują. Wśród barw zostały zachowane również biel oraz granat. Całość utrzymana jest w nieco ciemniejszym niż dotychczas klimacie, co jeszcze bardziej podkreśla filmowy charakter kanału. Logotyp pozostał w niezmienionej formie, lecz jego podstawowa kolorystyka została dostosowana do wiodących teraz turkusu i grafitu.

Nowością jest tryb nocny oprawy.
Po godzinie 20:00 emitowana będzie wersja identyfikacji graficznej z zastosowaną inwersją kolorystyczną i ciemnym tłem. Dzięki takiemu zabiegowi oglądając wieczorem i w nocy, widz nie będzie oślepiany jasnymi kolorami. Zastosowano również nowe fonty. Główny krój pisma stanowi mocny i wyrazisty Bebas Neue Regular, który ma za zadanie podkreślać tytuły, natomiast dla pozostałych komunikatów obowiązywać będzie przejrzysty i czytelny Open Sans Condensed.

Filmowość Stopklatki podkreśla również intrygująca i budząca emocje nowa muzyka.
Celem oprawy muzycznej było utrzymanie naturalnego, akustycznego brzmienia, co w czasach dominacji brzmień elektronicznych jest krokiem niezwykle oryginalnym. Skomponowania jej podjął się czołowy kompozytor filmowy Łukasz Targosz. Wiodącymi instrumentami są rożek angielski i marimba.
 

- Zależało nam, aby widz poczuł się u siebie w domu jak w kinie, dlatego w nowej oprawie zastosowaliśmy elementy podkreślające filmowy charakter Stopklatki. Dotychczasowa identyfikacja została odświeżona, ale nie jest zmieniona całkowicie – nasi widzowie dalej rozpoznają tu swój ulubiony kanał, jednak w nowym ubraniu, szytym na miarę naszych czasów - mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska.

Za ideę kreatywną i przygotowanie identyfikacji graficznej odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.
 

- Naszym celem było, aby wraz z nową oprawą już od pierwszych sekund widz przenosił się w świat kinowych emocji, budowanych przez wszystkie zintegrowane elementy, tworzące obecnie kanał. Nowa forma na pewno spodoba się fanom Stopklatki - dodaje Michał Sęk, Executive Creative Director & Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT.

Premiera nowej identyfikacji audiowizualnej na antenie Stopklatki odbędzie się w piątek, 7 kwietnia, wraz z wielkanocną ofertą filmową. Stacja zaprezentuje takie hity, jak dwie części epickiej trylogii „Hobbit”, „Dobry rok” w reżyserii Ridleya Scotta czy też polska komedia romantyczna „Kochaj i tańcz”.
 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...