Łącznie w portfolio CANAL+ i Grupy Kino Polska znajduje się obecnie 38 różnorodnych kanałów z bogatą ofertą programową (sport, filmy i seriale, lifestyle, programy dokumentalne, kanały dla dzieci). Przetarg dotyczyć będzie sprzedaży reklam na 19 kanałach telewizyjnych, sponsoringu, projektów specjalnych i oferty online CANAL+ i Grupy Kino Polska. W przypadku CANAL+ będą to następujące kanały CANAL+ Sport, CANAL+ Sport 2, CANAL+ Sport 5, Ale kino+, CANAL+ Domo, CANAL+ Kuchnia, Planete+, MiniMini+, TeleTOON+, CANAL+ Family, Novelas+, CANAL+ Premium, a także CANAL+ online. W ramach Grupy Kino Polska będą to: Zoom TV, Stopklatka, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Dizi, Gametoon.– W ramach naszej współpracy z Grupą Kino Polska już możemy się pochwalić pierwszymi, wspólnymi projektami – mówi Magdalena Lubieniecka-Kowalska, kierownik ds. reklamy i sponsoringu w CANAL+ Polska.
– Zrealizowaliśmy razem pierwszy program telewizyjny „Patent na zieleń”, a teraz po raz pierwszy w historii ogłaszamy wspólny przetarg na nowego brokera. Szukamy partnera, który będzie gotowy wykorzystać potencjał powiększonej mediowej Grupy działającej na polskim rynku i odpowie na nasze wspólne potrzeby. Warto zaznaczyć, że łącząc siły zajmujemy 5. miejsce pod względem oglądalności na polskim rynku telewizyjnym, a biorąc łącznie pod uwagę naszą ofertę multikanałową (platformy OTT i TV) tworzymy 4. największą pod względem oglądalności ofertę medialną w Polsce – dodaje.
Ogłoszenie wspólnego przetargu na brokera reklamowego jest m.in. następstwem decyzji Grupy M7 (z Grupy CANAL+) z kwietnia br., której efektem będzie zwiększenie udziałów w SPI International do 100 proc. Po zakończeniu tej transakcji Grupa CANAL+ pośrednio będzie kontrolować 66 proc. kapitału zakładowego Grupy Kino Polska.– Połączona oferta sprzedaży czasu reklamowego Grupy Kino Polska oraz kanałów z Grupy CANAL+ daje reklamodawcom szeroki zasięg na wielu kanałach z atrakcyjnym komercyjnie profilem widzów. Razem docieramy do różnych grup odbiorców, czas reklamowy oferujemy zarówno w telewizyjnych kanałach premium, w telewizji naziemnej jak i na platformach OTT – mówi Marek Wochna, dyrektor sprzedaży produktów reklamowych w Grupie Kino Polska.
Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K
Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...
389 zł Więcej...Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
479 zł Więcej...