reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

20. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie [wideo]

dodano: 2023-11-16 13:43 | aktualizacja: 2023-11-23 10:57
autor: Łukasz Knapik | źródło: Grupa Polsat Plus/satkurier.pl

20 Mikołajkowy Blok Reklamowy 2023 Paulina Sykut-Jeżyna Krzysztof Ibisz Telewizja Polsat W środę, 6 grudnia br. o godz. 18:45 na antenie telewizji Polsat wyemitowany zostanie Mikołajkowy Blok Reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, przeznaczany jest na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. W spocie zapowiadającym blok występują m.in. Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Karolina Gilon, Karolina Szostak i Marcelina Zawadzka.

Telewizja Polsat
Mikołajkowy blok reklamowy 2023 Telewizja Polsat


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
To już 20 lat, odkąd Telewizja Polsat i Polsat Media wspólnie z widzami pomagają dzieciom walczącym o swoje życie i zdrowie. Jak co roku, 6 grudnia o godz. 18:45, czyli tuż przed „Wydarzeniami”, Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.

Do stworzenia magicznego klimatu wykorzystano wirtualne studio, w którym wystąpiło aż 20 mikołajów i mikołajek, stanowiących plejadę gwiazd: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Jurek Mielewski, Łukasz „Juras” Jurkowski, Karolina Gilon, Bartosz Kwiatek, Wiesław Nowobilski, Robert Janowski, Oskar Cyms, Karolina Szostak, Marcelina Zawadzka, Ilona Krawczyńska, Ela Romanowska, Patryk Cebulski, Maciej Dowbor, Misiek Koterski, Maciej Rock, Bożydar Iwanow i Magda Stużyńska.
 
Paulina Sykut-Jeżyna i Krzysztof Ibisz, fot. Telewizja Polsat
Fot. Telewizja Polsat

Towarzyszyły im animowane renifery i jeden prawdziwy mikołaj prosto z Laponii. W promocyjnym filmie cała gromada dąży do uszczęśliwienia chłopca, który samotnie spędza mikołajki. W finale wspólnie zachęcają do oglądania specjalnego pasma i przypominają, że świat reklamy to także miejsce na dzielenie się radością, ciepłem i uśmiechem. W spotach zapraszających do oglądania widzimy również dziennikarzy Polsat News, Katarzynę Zdanowicz oraz Jarosława Gugałę, którzy już od kilkunastu lat są związani z akcją.
 

– Jesteśmy szczęśliwi, że w tegorocznym Mikołajkowym Bloku Reklamowym możemy liczyć na tak szerokie grono osób wspierających akcję – mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat. – Wystarczy prosty gest, który ma ogromną moc, co potwierdza fakt, że w ciągu dotychczasowych edycji zebraliśmy od reklamodawców ponad 23 mln zł, które zostały przeznaczone na pomoc naszych podopiecznych, w tym rehabilitacje i remonty szpitali. Nie stałoby się to bez naszych darczyńców, a także widzów Polsatu, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni i kolejny raz zachęcamy, by rozpocząć świąteczne przygotowania od wsparcia najmłodszych pacjentów.

– W spocie jest 20 mikołajów i mikołajek, ale to wciąż za mało – czekamy na obecność naszych widzów przed telewizorami, tym razem serwując im nie tylko rozrywkę, a szansę na pomoc wspaniałym dzieciom, którym los przysporzył trudności. To działanie nie pójdzie na marne, dołączcie do nas! – zachęca Krzysztof Ibisz, prowadzący wielu programów Polsatu.

Zasady bloku pozostają niezmienne. Koszt emisji 30-sekundowego spotu wynosi 2 grosze za każdego widza, który go obejrzy. Sprzedaż reklam w „Mikołajkowym bloku reklamowym” będzie wyłączona z ogólnej sprzedaży, a cena reklamy będzie uzależniona od poziomu widowni w całej populacji monitorowanej przez Nielsen Audience Measurement (NAM) (więcej tutaj).

Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego są emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od 22 listopada. Akcja będzie dodatkowo komunikowana w Internecie, na nośnikach DOOH oraz na mediach społecznościowych Grupy Polsat Plus, w tym Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowały się gwiazdy Telewizji Polsat, a także dziennikarze Polsat News i Polsat Sport.
Reżyserem spotów jest Armin Kurasz, animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka oraz dział autopromocji Telewizji Polsat.

Historia Mikołajkowego Bloku Reklamowego sięga 2004 roku, kiedy po raz pierwszy wyemitowano specjalny spot. Przez kolejne lata akcja rosła w siłę, a rola świętego mikołaja, którą najpierw przyjął Cezary Żak, później na lata Krzysztof Kowalewski, następnie Piotr Gąsowski, okazała się wręcz kultowa.
 

Mikołajkowy Blok Reklamowy - emisja w środę, 6 grudnia 2023 roku o godz. 18:45 w telewizji Polsat.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...