reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Polsat: 19. „Mikołajkowy blok reklamowy” sukcesem

dodano: 2022-12-07 19:03 | aktualizacja: 2022-12-08 10:39
autor: Łukasz Knapik | źródło: Grupa Polsat Plus/satkurier.pl

Mikołajkowy Blok Reklamowy 2022 Telewizja Polsat We wtorek, 6 grudnia br. na antenie telewizji Polsat został wyemitowany blok reklamowy („Mikołajkowy blok reklamowy”), z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, jest przeznaczany na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. W trakcie dotychczasowych 18. edycji akcji udało się zebrać ponad 23 miliony złotych. „Mikołajkowy blok reklamowy” został zorganizowany przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media. Tegoroczna akcja został zorganizowana w dniu jubileuszu 30-lecia Telewizji Polsat (koncert „30 lat Telewizji Polsat. Wielka gala jubileuszowa w Teatrze Wielkim”).

Telewizja Polsat
Mikołajkowy blok reklamowy 2022 Telewizja Polsat


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Mikołajkowy blok reklamowy” ma moc. Ponad 1,7 mln złotych

Jak poinformował nadawca, dziewiętnastą odsłonę akcji oglądało ponad 4,2 mln widzów, dzięki którym Fundacja Polsat otrzyma dla podopiecznych ponad 1,7 miliona złotych. To nieco ponad 145 tysięcy złotych więcej niż w 2021 roku. „Mikołajkowy blok reklamowy” został zorganizowany przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media.

Szczególny dzień dla Polsatu

Tegoroczna akcja została zorganizowana w dniu koncertu z okazji jubileuszu 30-lecia Telewizji Polsat. Do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego” zapraszały gwiazdy związane ze stacją, a na antenach kanałów Polsat i Polsat News można było obejrzeć szereg materiałów ukazujących działania fundacji na rzecz potrzebujących dzieci (więcej tutaj).

Podziękowania dla firm

W tym roku inicjatywę wsparły takie firmy jak: Andreas Stihl, Apart, Asseco Poland, Cyfrowy Polsat, FHP Vileda, Grupa Maspex, Hasbro, Kujawski, McDonalds Polska, Media Expert, Natur Produkt Zdrovit, Nestle Polska, Netia, Nivea Polska, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, Oponeo.pl, P4, Pepco Poland, Polski Koncern Naftowy Orlen, PKO Bank Polski, Polkomtel, PZU, Sandoz Polska, Santander Bank Polska, Tarczyński, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma i Żabka Polska.

Sukces akcji zasługą widzów
 

- W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media chciałbym podziękować widzom oraz wszystkim reklamodawcom za udział i zainteresowanie. Coroczny sukces „Mikołajkowego bloku reklamowego” to ich zasługa. Beneficjentami tej akcji są chore dzieci, które dzięki wyemitowanym reklamom otrzymają tak potrzebną im pomoc. W tym wyjątkowym roku dla naszej Telewizji, dzięki widzom po raz kolejny udało się zebrać wysoką kwotę na ten szczytny cel

- mówi Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.

Wszystko dla dzieci
 

- Dziękujemy za tak wielką pomoc widzów oraz wsparcie gwiazd, które zaangażowały się w akcję. W tym roku swoje trzydziestolecie świętuje Telewizja Polsat, bez której Fundacja Polsat nie mogłaby funkcjonować i pomagać potrzebującym dzieciom - naszym podopiecznym. Przed nami kolejne lata pracy i nowe wyzwania. Dzięki inicjatywom takim jak „Mikołajkowy blok reklamowy” możemy realizować nasze cele, oczywiście w myśl hasła „Jesteśmy dla dzieci”

- mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezeska Fundacji Polsat.

Szczegóły kampanii

Spoty zachęcające widzów do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego” były emitowane na antenach Grupy Polsat Plus. Akcja była dodatkowo komunikowana w Internecie, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowały się gwiazdy kanałów Polsat, Polsat News i Polsat Sport.

O Fundacji Polsat

Jak informuje nadawca, Fundacja Polsat angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Przez 26 lat swojej działalności pomogła blisko 42 000 małym pacjentom i wsparła finansowo prawie 2700 placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe przekazała prawie 280 milionów złotych.

Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media opracowanych przez Telewizję Polsat (dane za Grupą Polsat Plus) (więcej tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Inverto 120 grafit

Antena stalowa, cynkowana 120cm z zawieszeniem sztywnym w kolorze grafitowym....

399 zł Więcej...

Miernik Combo GTMedia V8 Finder Pro DVB-S2/T2/C USZKODZONA FONIA

Miernik marki GTMedia dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

399 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

739 zł Więcej...