dodano: 2023-11-24 17:39 | aktualizacja:
2023-11-24 21:18
autor: RO |
źródło: Axel Springer
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najpopularniejszy tabloid w Niemczech promuje strategię rozwoju własnych platform internetowych. Codziennie jego portale odwiedza do 20 milionów ludzi.
Springer reaguje na słabą widownię kanału, który pierwotnie został uruchomiony jako kanał informacyjny z dużą porcją programów na żywo, ale ostatnio wyświetlał głównie filmy dokumentalne. Rozgrywki ligowe
Bundesligi w piłce ręcznej i koszykówce we współpracy z
DYN, a także udane programy własne, takie jak piłkarskie talk-show
„Die Lage der Liga“, będą pokazywane w
Welt TV od 2024 roku. Oczywiście dystrybucja będzie też obejmować platformy
BILD w Internecie.
Własne produkcje pozostaną w aplikacjach telewizyjnych i platformach streamingowych z kanałami FAST, wśród których są m.in.
Auto Bild i
Sport Bild.
Redaktor naczelny sportu w
Bild-Gruppe i
Welt-Gruppe, Matthias Brügelmann, wie, jak pozytywnie wyrazić postawę stacji telewizyjnej.
– Jestem bardzo zadowolony, że w przyszłości nasz niedzielny program sportowy wspólnie z Bild.de i Sportbild.de dotrze do jeszcze więcej widzów Welt TV. Logiczne jest, że możemy teraz rozszerzyć współpracę między markami BILD i WELT o centrum kompetencji sportowych w zakresie telewizji linearnej.
Dyrektor zarządzający telewizji
Welt, Frank Hoffmann, podziela tą samą opinię i dodaje, że programy sportowe z
BILD są doskonałym dodatkiem do ramówki
WELT, a sport cieszy się szczególną popularnością wśród widzów w niedzielne popołudnia i dlatego świetnie wpisuje się w strategię
WELT, w której coraz częściej stawia się na formaty na żywo.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.