W oczekiwaniu na 4. sezon amerykańskiego serialu „Emily w Paryżu” („Emily in Paris”), Paramount Global (producent serialu), we współpracy z siecią sklepów Sinsay (LPP), przygotował licencjonowaną kolekcję damskiej odzieży inspirowaną tym serialem. - Limitowane produkty w paryskim stylu (piżama, klapki, szlafrok, t-shirt i skarpetki) już pojawiły się w sprzedaży i są idealną propozycją na walentynki - czytamy w komunikacie. Produkcja dostępna jest dla użytkowników serwisu VOD Netflix. W roli tytułowej występuje ;Lily Collins.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak czytamy w komunikacie, kolekcja inspirowana „Emily w Paryżu” przywodzi na myśl atmosferę swobodnego śniadania w prawdziwie francuskim stylu. W jej skład wchodzą produkty takie jak piżama, klapki oraz aksamitne akcesoria. Jest to zestaw, w którym fani serialu mogliby zobaczyć bohaterkę podczas spokojnego poranka. Elegancki, delikatny szlafrok wprowadza paryską atmosferę, a wygodny t-shirt pozwala poczuć się swobodnie i komfortowo. Dopasowane skarpetki i klapki są dopełnieniem stylizacji, która jest idealna aby rozkoszować się świeżym croissantem i aromatyczną kawą.
Kolekcja „Emily w Paryżu” dostępna jest zarówno w stacjonarnych sklepach Sinsay, jak i w sprzedaży internetowej oraz w aplikacji Sinsay, do wyczerpania zapasów.
„Emily w Paryżu” - sezon 4., premiera wkrótce w serwisie Netflix. Obecnie użytkownicy tego serwisu mogą oglądać wcześniejsze odcinki tego serialu.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.