Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
ViDoc TV wprowadza reklamy
ViDoc TV to stacja o charakterze filmowo-dokumentalnym, skierowana do odbiorców w wieku 20-80 lat. Oferuje bogaty wybór treści - przede wszystkim telenowele, takie jak „Burza”, „Pierwsza dama” czy „Moda na sukces”, seriale, jak „Karetka” i „Everest”, oraz filmy, w tym takie klasyki kina jak „Bullitt”, „Młody mistrz” czy filmy kategorii B jak „Dziewica wśród żywych trupów”. Nie brakuje także dokumentów, takich jak „Ikony” i „Superstars”, oraz programów rozrywkowych - „Muzyczny express gold” i „Sekrety autorów”.
Jak informuje TVN Media,
kanał ViDoc TV ma zasięg ogólnopolski i zastąpił kanał Red Top TV, a od 13 maja stacja jest objęta monitoringiem oglądalności
Nielsen Media.
Kanał ViDoc TV będzie dostępny w Premium TV biura reklamy TVN Media do sprzedaży w ramach oferty spotowej cennikowej oraz w pakietach: Zasięg Rodzina, Zasięg Kobieta+, Miasta Premium, Młodzi Premium oraz w Pakiecie Zbiorczym.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.