dodano: 2007-11-08 14:26 | aktualizacja:
2007-11-09 00:18
autor: Anita Dąbek |
źródło: tvn
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najważniejsze podsumowanie za trzeci kwartał 2007 roku:
- ogólny, całodobowy udział wszystkich kanałów w rynku wzrósł do 21,2 proc. z 20,4 proc. w analogicznym okresie 2006 r.
- ogólny udział w rynku wszystkich kanałów w prime time wzrósł do 23,9 proc. z 23,5 proc. w analogicznym okresie 2006 r.
- TVN 24 zwiększył całodobowy udział w rynku w grupie docelowej do 7,7 proc. z 5 proc. w analogicznym okresie 2006 r.
- liczba użytkowników portalu internetowego Onet.pl wzrosła do 9,5 miliona miesięcznie, liczba odwiedzin na stronach wzrosła do 2.740 miliona, a średni całkowity czas spędzany na stronach wzrósł do 57 milionów godzin
- przychody netto wzrosły o 38 proc. do 297 milionów zł z 215 milionów zł w analogicznym okresie 2006 r.
- wskaźnik EBITDA wzrósł o 68 proc. do 56 milionów zł z 34 milionów zł w analogicznym okresie 2006 r. Marża EBITDA wynosiła 19 proc. w porównaniu do 16 proc. w analogicznym okresie 2006 r.
- skorygowany zysk netto wzrósł do 21 milionów zł w porównaniu do 9 milionów zł w analogicznym okresie 2006 r.
Piotr Walter, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Grupy TVN powiedział:
Mieliśmy bardzo dobry trzeci kwartał. Zaobserwowaliśmy znaczny wzrost przychodów naszych kanałów tematycznych, których EBITDA wzrosła o 216 proc. a średnia marża EBITDA wyniosła 25proc. Październikowe i listopadowe wyniki oglądalności kanału TVN wykazują trend wzrostowy, wróżąc tym samym dobry czwarty kwartał oraz 2008 rok.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.