dodano: 2008-02-07 12:11 | aktualizacja:
2008-02-07 14:49
autor: Anita Dąbek |
źródło: press(AG)
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Chcemy dotrzeć do jak największej liczby abonentów platform satelitarnych i sieci kablowych - mówi Izabella Wiley, prezes MTV Networks Polska.
Nickelodeon ma pokazywać głównie seriale animowane adresowane do dzieci w wieku 2-14 lat. MTV Networks Polska i pracujący dla jej kanałów broker At Media zleciły kilka miesięcy temu agencji Izmałkowa Consulting przeprowadzenie badań rynkowych dotyczących preferencji telewizyjnych polskich dzieci. Wnioski z tych badań mają ułatwić przygotowanie ramówki stacji. Za uruchomienie Nickelodeona odpowiedzialna jest Magdalena Adamska.
Nickelodeon jest globalną marką amerykańskiego koncernu Viacom, do którego należy MTV Networks Polska. W Stanach Zjednoczonych kanał pojawił się już w 1979 roku, teraz działa też w Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Australii i w Rosji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.