dodano: 2008-05-30 07:47 | aktualizacja:
2008-05-30 12:05
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: rapid
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W maju 2007 spółka EM.Sport Media ogłosiła, że chce skupić się wyłącznie na sporcie i zamierza sprzedać swój oddział z rozrywką dla dzieci i młodzieży. W oddziale tym znalazła się firma produkcyjna EM.Entertainment oraz kanał dziecięcy Junior.TV dostępny na płatnej platformie Premiere.
EM.Sport Media jest m.in. właścicielem kanału DSF (Deutsches SportFernsehen), telewizyjnej firmy produkcyjnej Plazamedia, portalu sportowego Sport 1 i agencji Creation Club. Największy udział w EM.Sport Media posiada KF Leo Kircha i jest to 17,13 proc.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.