reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

EM.Sport sprzedaje oddział rozrywkowy

dodano: 2008-05-30 07:47 | aktualizacja: 2008-05-30 12:05
autor: Rafał Tomasiak | źródło: rapid

Niemiecka spółka EM.Sport Media sprzedała swój oddział rozrywkowy firmie Studio 100, która oferuje w krajach Beneluksu programy dla dzieci i młodzieży. Studio 100 zapłaciło 41 milionów euro za oddział EM.Sport Media. Transakcja nie została jeszcze zatwierdzona przez lokalne organy ds. mediów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W maju 2007 spółka EM.Sport Media ogłosiła, że chce skupić się wyłącznie na sporcie i zamierza sprzedać swój oddział z rozrywką dla dzieci i młodzieży. W oddziale tym znalazła się firma produkcyjna EM.Entertainment oraz kanał dziecięcy Junior.TV dostępny na płatnej platformie Premiere.

EM.Sport Media jest m.in. właścicielem kanału DSF (Deutsches SportFernsehen), telewizyjnej firmy produkcyjnej Plazamedia, portalu sportowego Sport 1 i agencji Creation Club. Największy udział w EM.Sport Media posiada KF Leo Kircha i jest to 17,13 proc.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...