dodano: 2008-06-02 13:17 | aktualizacja:
2008-06-02 13:20
autor: Janusz Sulisz |
źródło: eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Umowa pomiędzy Eurosportem a firmą Panasonic, światowym liderem w produkcji urządzeń elektronicznych, weszła w życie 25 maja w dniu uruchomienia Eurosport HD.
W ramach umowy we wszystkich działaniach marketingowych i komunikacyjnych Eurosportu znajdzie się logotyp Panasonic. W skład kampanii marketingowej wchodzą również 30-sekundowe spoty reklamowe oraz 8-sekundowe billboardy poprzedzające relacje w wysokiej rozdzielczości z najważniejszych wydarzeń sportowych jak: French Open, UEFA Euro 2008, Tour de France, Pekin 2008 oraz US Open.
Działania czysto reklamowe będą wspierane przez centralne i lokalne działanie B2B oraz B2C.
- Bardzo się cieszymy z partnerstwa z Eurosport HD. Eurosport od zawsze wyznaczał trendy w transmisjach sportowych, tak samo jak telewizory Panasonic Viera Flat wyznaczają standardy w branży elektronicznej - powiedział David Nicholls, Menedżer Generalny TV Group, Panasonic Marketing Europe.
- Cieszymy się z partnerstwa z firmą Panasonic w tej bardzo ważnej dla nas chwili. Panasonic, to światowy lider w produkcji odbiorników HDTV. Naszym zadaniem jest dostarczenie kibicom nowego wymiaru sportu do jak największej liczby domów wyposażonych w HDTV. – dodał Jacques Raynaud, wiceprezes Grupy Eurosport.
W Polsce Eurosport HD mogą oglądać abonenci telewizji kablowych Vectra i Aster oraz satelitarnych wszystkich trzech platform cyfrowych - Cyfrowy Polast, Cyfra+ oraz n.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.