dodano: 2008-06-16 14:28 | aktualizacja:
2008-06-16 19:37
autor: Anita Dąbek |
źródło: Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Podczas spotkania z Niemcami przeznaczyli na reklamę 8,4 mln zł, natomiast podczas meczu z Austriakami - 7,3 mln zł. Wyniki te opublikowała firma zajmująca się badaniem rynku telewizyjnego, AGB Nielsen Media Research.
Na chwilę obecną to jednak za mało, aby właścicielowi Polsatu zwróciły się koszty licencji (51 mln zł). Kwota, jaką dotychczas zostawili łącznie w Polsacie wszyscy reklamodawcy (po odliczeniu ok. 40 proc. rabatów, jakie przyznają stacje telewizyjne) wynosi realnie około 19-20 mln zł.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.