reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat zarobił z reklam podczas Euro 2008 już 32 mln zł

dodano: 2008-06-16 14:28 | aktualizacja: 2008-06-16 19:37
autor: Anita Dąbek | źródło: Gazeta Prawna

Polsat logo od 2006 Telewizja Polsat, której właścicielem jest Zygmunt Solorz-Żak, zarobiła już 32 mln zł (brutto bez uwzględnienia rabatów) dzięki reklamom związanym z Euro 2008. Zakup samej licencji na transmisje kosztował ok. 51 mln zł. Najwięcej w reklamę zainwestowano podczas transmisji meczów z Polakami.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Podczas spotkania z Niemcami przeznaczyli na reklamę 8,4 mln zł, natomiast podczas meczu z Austriakami - 7,3 mln zł. Wyniki te opublikowała firma zajmująca się badaniem rynku telewizyjnego, AGB Nielsen Media Research.

Na chwilę obecną to jednak za mało, aby właścicielowi Polsatu zwróciły się koszty licencji (51 mln zł). Kwota, jaką dotychczas zostawili łącznie w Polsacie wszyscy reklamodawcy (po odliczeniu ok. 40 proc. rabatów, jakie przyznają stacje telewizyjne) wynosi realnie około 19-20 mln zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...