dodano: 2008-07-23 12:00 | aktualizacja:
2008-07-23 12:26
autor: Janusz Sulisz |
źródło: eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanały należące do Grupy Eurosport po raz kolejny znalazły się na czele najchętniej oglądanych stacji tematycznych w Europie. W porównaniu z ostatnim badaniem Eurosport, jak i Eurosport 2 odnotowały znaczący wzrost popularności.
Eurosport, najpopularniejszy ogólnoeuropejski kanał sportowy, zajmuje pierwsze miejsce w badaniu EMS nieprzerwanie od 13 lat. W badaniu Summer 2008 miesięczne dotarcie Eurosportu wynosi 47,7 proc., co stanowi 3-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem w 2007 roku. Zasięg tygodniowy wzrósł o 2 proc. i wynosi 32 proc.
Eurosport 2, kanał nowej generacji skierowany do młodego widza, jest mierzony przez EMS dopiero drugi rok z rzędu. Tygodniowy zasięg kanału w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł o 12 proc.
European Media & Marketing Survey (EMS) od 1995 roku bada rynek ogólnoeuropejskich stacji telewizyjnych, międzynarodowych tytułów prasowych oraz międzynarodowych agencji. Przeprowadzane jest dwa razy w roku wśród najlepiej sytuowanych Europejczyków oraz kadry zarządzającej. Pomaga reklamodawcom w odpowiedni sposób alokować budżety reklamowe w różnego rodzaju mediach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.