dodano: 2009-04-22 19:02 | aktualizacja:
2009-04-22 20:16
autor: Janusz Sulisz |
źródło: tvn.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie,
przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. W tym roku, TVN już po raz ósmy z rzędu
znalazł się w elitarnym gronie marek obdarzonych najwyższym zaufaniem konsumentów.
TVN ponownie okazał się bezkonkurencyjny wśród stacji telewizyjnych otrzymując Złote Godło
European Trusted Brands 2009.
Dodatkowo każdego roku przyznawane są również Kryształowe Godła European Trusted
Brands dla marek, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach:
jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek oraz znajomość potrzeb klienta.
W tym roku liderem tego zestawienia również okazała się marka TVN.
European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. i od tamtej pory jest ono
co roku organizowane w kilkunastu krajach europejskich. W tegorocznych badaniach wzięło
udział 23 287 respondentów z 16 krajów. Badanie realizowano metodą ankiety pocztowej
w okresie sierpień – wrzesień 2008 r.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.