dodano: 2009-07-06 05:42 | aktualizacja:
2009-07-06 11:20
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: rapidtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spekuluje się, że kryzys gospodarczy przyczynił się do wzrostu popularności platform DTH ponieważ ludzie rezygnują z wyjścia do kina lub teatru i wolą zostać w domu by obejrzeć coś w telewizji. Przy dużym przyroście abonentów, ale zachowaniu cięć cenowych i promocji, platformy stracą około 33-42 dolary na jednym kliencie.
Indie to rynek około 130 mln gospodarstw z telewizorem, serwisy DTH charakteryzuje możliwość dotarcia do każdego miejsca w kraju, szczególnie tam gdzie nie ma sieci kablowych, a jej potencjalne podłączenie byłoby ogromnym wydatkiem.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.