reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

13TH STREET Universal w Polsce od 13.09

dodano: 2010-08-13 11:31 | aktualizacja: 2010-08-13 12:02
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: Universal

13th Universal Universal Networks International (UNI), jedna z największych na świecie telewizyjnych sieci rozrywkowych, ogłosiła uruchomienie w Polsce nowego kanału kryminalnego 13TH STREET Universal. Wprowadzenie kanału, będące częścią globalnej strategii związanej z jego ekspansją, planowane jest na 13 września br. o godz. 20:00. 13th STREET Universal to kanał intrygi i sensacji. Jeden z najchętniej oglądanych kanałów w Europie.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał jest pełen niesamowitych zwrotów akcji i znanych postaci, trzyma widza w napięciu, oferując coraz to nowe zaskakujące i szokujące wątki. Wszystko to sprawia, że kanał ten osiągnął status legendy w innych krajach europejskich.  13th STREET Universal pełen jest  seriali i filmów kryminalnych, prawniczych oraz sądowych. Jest  to kanał dla widzów, którzy uwielbiają rozwiązywać kryminalne zagadki, czy zgłębiać umysły przestępców.
 
Wprowadzenie kanału 13th Street Universal w Polsce stanowi kluczowy element globalnej strategii rozwoju UNI.

Colin McLeod, Dyrektor Zarządzający UNI na tereny Europy Centralnej i Wschodniej, kraje  Beneluksu, Półwyspu Skandynawskiego oraz Afryki, powiedział: Uruchomienie kanału kryminalnego 13TH STREET Universal  jest dla nas naturalną drogą rozwoju. Jako że rozrywka zawsze była podstawą biznesu UNI, nowy kanał także będzie przepełniony wyjątkowymi programami nie pokazywanymi dotąd w Polsce. Będą to np. bijący rekordy popularności w USA serial policyjny Nowe gliny,  premierowe odcinki serii Prawo i porządek: Zbrodniczy zamiar; legendarny zdobywca Złotych Globów - serial Podkomisarz Brenda Johnson czy nie schodzące z list hitów Dowody zbrodni, aż po przyjęte z uznaniem przez krytyków Braterstwo. Kanał 13TH STREET Universal tworzony przez profesjonalistów z energią i świeżym spojrzeniem na telewizję, z pewnością wniesie nową jakość do oferty programowej naszych partnerów i świetnie wpasuje się w gusta i oczekiwania polskich widzów.

Wprowadzeniu kanału towarzyszyć będzie zintegrowana kampania marketingowa, w skład której wchodzić będzie także reklama w czołowych naziemnych telewizjach, innowacyjne kampanie społeczne na Facebooku i najpopularniejszych portalach ogólnopolskich, reklamy prasowe w tytułach telewizyjnych i prasie branżowej, a także  specjalnie przygotowana kampania 360 stopni u pięciu wiodących operatorów telewizyjnych (Vectra, UPC, CYFRA+, Toya oraz Multimedia). Kanał 13TH STREET Universal wchodzi do Polski w miejsce kanału Hallmark.

Wprowadzenie kanału jest odzwierciedleniem aktualnej ekspansji Universal Networks International w kierunku płatnych kanałów telewizyjnych, prowadzonej przez Romę Khannę, Prezesa Universal Networks International. Firma inwestuje we własne oryginalne produkcje, takie jak powstająca we współpracy z SYFY International seria "Haven" oparta na powieści Stephena Kinga, a także znany na całym świecie serial policyjny "Nowe gliny" z Missy Peregrym i Gregorym Smithem w rolach głównych, tworzony wraz z E1 Entertainment, czy też ogłoszona niedawno produkcja "Facing Kate" z udziałem Sarah Shahi, będąca skutkiem współpracy z USA Networks.  
 
Od 2007 roku UNI nieustannie rozszerza swą działalność. Liczba kanałów wzrosła z 14 do 70 w 2010 roku. Plany związane z uruchomieniem kolejnych stacji oraz usług HD są traktowane priorytetowo.

W październiku 2009 Universal Networks International zapowiedział wartą wiele milionów dolarów inwestycję w nowe portfolio pięciu kluczowych kanałów - Syfy Universal (w Polsce SciFi Universal), DIVA Universal, 13TH STREET Universal, Universal Channel oraz Studio Universal. Obok takich usług jak HD czy VOD stanowi to przewodni element strategii ekspansji. Od momentu uruchomienia tej wielomilionowej strategii re-brandingowej, UNI powiększył swą bazę abonentów do 180 milionów, a liczbę krajów, w których jest obecny do 150.

Inwestycja w kanały i usługi znajduje swoje odzwierciedlenie m.in. we wprowadzeniu Universal Channel w Japonii oraz RPA, Syfy Universal we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, krajach Beneluksu oraz Rosji (do nich dołączą kolejne w roku 2010/2011). Samo uruchomienie kanału Studio Universal w Ameryce Łacińskiej przyniosło 20% wzrost oglądalności w stosunku do poprzedniego roku w skali całego regionu, w odniesieniu do kluczowej grupy kobiet w wieku 18-49 lat*. Uruchomienie Syfy Universal we Francji w styczniu tego roku zaowocowało spektakularnym wzrostem oglądalności wśród kluczowej grupy 25-49.

*Studio Universal w Ameryce Łacińskiej: Oglądalność w grupie kobiet 18-49 w ramach płatnej TV Universe podczas całego dnia w skali całego regionu w stosunku do poprzedniego roku wzrosła o 20%.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe kanały


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...