dodano: 2010-10-28 10:32 | aktualizacja:
2010-10-28 14:37
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: iTV/media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowości programowe stacji ITV
Wśród nowości pojawi się serial obyczajowy "Jaane Kya Baat", którego gwiazdą jest słynna aktorka Bollywood Sweta Tiwari. Dodatkowo od listopada w ITV będzie można zobaczyć nowy program rozrywkowo - satyryczny "iTV Club", pokazujący kulisy polskiego show - biznesu i przedstawiający najważniejsze wydarzenia rozrywkowe, a także nowy program poradniczy dot. make-up’u - "Makijaż gwiazd", który wykonywany jest na wzór makijaży polskich celebrytów. Stylizacje przygotowuje jedna z najlepszych, polskich charakteryzatorek w kraju - Marta Morawska.
W nowej ramówce jest także miejsce dla nowego programu muzycznego "iTV Euro Music" oraz pozycji programowej "Superwróżki" - serialu obyczajowego, poświęconego tematyce mystery. Serial w formule docu - drama, opowiada o codziennej pracy i życiu trzech wybitnie uzdolnionych wróżek. Tematem przewodnim nowej ramówki ITV jest rozrywka i ciekawostki z życia polskich celebrities.
- W ciągu niespełna ośmiu lat działalności ITV, systematycznie zwiększała swoją oglądalność i udział w rynku. Każdy rok działalności to nowe doświadczenia, medialne osobowości, pozycje programowe, rozwój bazy technologicznej, emisyjnej, nadawczej. Rok 2011 będzie przełomem w historii Stacji. Nowa i bardzo nowoczesna oprawa graficzna, przejście na system HD, nowe pozycje programowe, w tym seriale oraz odświeżony układ ramowy, wsparty będzie udziałem znanych prezenterów oraz ogólnopolskich partnerów medialnych i prestiżowe marki - mówi Aleksandra Fajęcka - Prezes Telestar.
Rosnący poziom oglądalności - wzrost przychodów z reklam
ITV konsekwentnie zwiększa swój poziom oglądalności, na przestrzeni ostatnich kilku lat udało jej się uzyskać miejsce w pierwszej 50 najczęściej oglądanych kanałów tematycznych w Polsce oraz 11 pod względem pozyskanych przychodów reklamowych w roku 2009. - Należy dodać, że w Polsce systematycznie rosną wpływy z reklam kanałów tematycznych kosztem stacji ogólnopolskich - dynamika wzrostu wynosi ponad 30 proc. rok do roku. Cieszy nas także rosnąca dynamika poziomu oglądalności poszczególnych kanałów tematycznych, co znajduje odzwierciedlenie w naszych, rosnących przychodach - dodaje Prezes Aleksandra Fajęcka.
Plany na przyszłość
Celem strategicznym stacji jest konsekwentne budowanie udziału w oglądalności oraz zwiększanie lojalności widzów. Spółka znajduje się w fazie dynamicznego rozwoju, którego tempo jest utrzymywane dzięki kolejnym inwestycjom. Telestar inwestuje w nowe produkcje, tak by już wkrótce móc wykorzystać efekt synergii Grupy Kapitałowej MNI. - Ludzie coraz chętniej chcą oglądać różne formaty w swoich komórkach, komputerach, telewizorach. Nadchodzi era dostępu treści programowych poprzez cztery typy ekranów, w którym my chcemy wziąć aktywny udział. Dzięki obecności w Grupie Kapitałowej posiadającej dynamicznie rozwijający się segment telekomunikacyjny stanie się to faktem już w przyszłym roku - stwierdziła Aleksandra Fajęcka.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.