reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Piłka dała sponsorom 390 mln zł

dodano: 2010-11-18 10:32 | aktualizacja: 2010-11-18 11:56
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: Pentagon Research

piłka nożna.jpg Firma Pentagon Research opublikowała raport z przeprowadzonego badania Pentagon.SposnorTrack, na temat ekspozycji marek podczas telewizyjnych programów poświęconych piłce nożnej. Badanie pokazało, że największy kawałek „piłkarskiego tortu sponsoringowego” przypada markom: Orange, Nike (sponsorzy Reprezentacji Polski w piłce nożnej) oraz S.Oliver (sponsor Mistrza Polski w piłce nożnej – Lecha Poznań). Łączna wartość ekwiwalentu reklamowego brandów eksponowanych przy okazji transmisji piłkarskich wyniosła 390 mln zł.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Mecze piłkarskiej Reprezentacji Polski pokazywane są w pasmach otwartych, co pozwala przyciągnąć przed telewizory na co najmniej 90 minut wielomilionowe rzesze kibiców. Są to liczby, które bardzo ciężko jest zapewnić sobie przy wykorzystaniu reklamy konwencjonalnej. Dodatkowy benefit dla sponsora to nieodłączony element meczów kadry narodowej – mówi Michał Gradzik, Research Manager w Pentagon Research.



Największe ekwiwalenty reklamowe dla sponsorów wygenerowały transmisje oraz wiadomości sportowe w TVP 1.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...