dodano: 2010-12-10 15:49 | aktualizacja:
2010-12-10 15:56
autor: Anita Dąbek |
źródło: Chello Central Europe
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wprowadzenie nowego logo i oprawy graficznej kanału podyktowane jest troską o najwyższy standard oferowanej telewizji. Wszystkie zmiany zostały dokonane w oparciu o dogłębne badania preferencji i oczekiwań odbiorców kanałów lifestyle’owych. Projekty kreatywne zostały przygotowane przez agencję
Punga z Buenos Aires – jedno z najbardziej innowacyjnych na świecie studiów animacji. Nowe logo oraz oprawa on-air są nowoczesne, świeże i skierowane do młodych, otwartych na świat Polek.
Levente Málnay, CEO Chello Central Europe komentuje:
Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek i ramówka Club TV to pozytywna zmiana w portfolio naszych kanałów w Polsce. Dzięki wprowadzeniu serialu fabularnego, aktualnych filmów dokumentalnych oraz serii poradnikowych i lifestyle’owych od uznanych dystrybutorów, jak BBC, Fremantle czy E!Entertainment, Club TV będzie wyznaczał trendy wśród kobiet.
Marek Cybulski, Country Manager Chello Central Europe Poland dodaje:
Jednak charakter kanału, profil widza, do którego kanał jest kierowany oraz wiodąca tematyka pozostaną bez zmian.
Zmiany wsparte będą akcją promocyjną w miesięcznikach kobiecych (m.in. „Cosmopolitan”, „Joy”, „Uczucia i Tęsknoty”) oraz kampanią banerową w Internecie (portal wp.pl).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.